برگزاری اولین جشنواره ملی عکس تعاون،کار و اشتغال با اهدای جوایز ویژه

۲۲ آبان ،

در پی برگزاری اولین دوره جشنواره ملی عکس تعاون،کار و اشتغال با مشخص شدن جوایز نفرات تقدیری جمع مبلغ جوایز هفت برگزیده این جشنواره به بیش از صد میلیون ریال رسید.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، احسان ارکانی مشاور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مدیر کل روابط عمومی

با اعلام این خبر افزود: به سه نفر برگزیده این جشنواره ضمن اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره، هر کدام مبلغ بیست میلیون ریال اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به سال جهانی تعاون، به هر یک از نفرات چهارم تا هفتم این جشنواره نیز ضمن اهدای لوح تقدیر مبلغ سیزده میلیون ریال اهدا می گردد.

به گفته ارکانی همهی ۸۰ عکس راه یافته به نمایشگاه مشمول دریافت جوایز خواهند شد و به هر تک عکس مبلغ هشتصد هزار ریال و به هر مجموعه عکس مبلغ۱۰ میلیون ریال به عنوان حق التالیف پرداخت می گردد.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: با توجه به کادر حرفه‌ای داوران، اعضای دبیرخانه و همچنین جوایز شایسته این جشنواره در انتظار حضور عکاسان حرفه‌ای دیگر هستیم.

به گزارش تفسیری ایسنا، عکاسان تا پایان این هفته فرصت دارند آثار خود را با موضوع کار،تعاون و اشتغال در سه حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی به آدرس دبیرخانه این جشنواره به نشانی تهران، خیابان شهیدبهشتی،ضلع جنوبی میدان تختی،بین خیابان اکبری و حسنی، ساختمان شهید بهشتی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، طبقه سوم، دبیرخانه جشنواره عکس ارسال کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی جشنواره به نشانی www.aksekar.com مراجعه کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.