برگزاری اولین نشست آموزشی با صاحبان خودروهای حفاری و حمل و نقل در اسلامشهر

فروردین ۱۴۰۳

مدیر عامل مدیریت پسماند شهری، شهرستان اسلامشهر از برگزاری نشست آموزشی و توجیهی خودروهای حفاری و حمل و نقل فعال در سطح اسلامشهر خبر داد.

سرمدی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اجرای این نشست برای اولین بار در اسلامشهر افزود: هدف از برگزاری این نشست توجیح آموزش صاحبان خودروها در زمینه حفاری و حمل و نقل خاک و پسماندها در جهت مدیریت پسماندهای عمرانی و ساختمانی است.
وی تصریح کرد: در این نشست که با حضور ۱۵۰ نفر از پیمانکاران و مالکین خودروهای حفار و حمل و نقل پسماندهای ساختمان برگزار می گردد.
شیوه نامه مدیریت این پسماند و چگونگی ارتباط و هماهنگی و تمایل بیشتر با فعالین این بخش ابلاغ می گردد.
سرمدی با اشاره به آغاز آغازین این طرح از سال ۸۷  از سوی شهرداری و سازمان مدیریت پسماند و ابلاغ آن از اسفند ماه افزود: از امروز این شیوه نامه اجرا و پسماندهای عمرانی و ساختمانی و شیوه ای صحیح مدیریت خواهد شد.
وی تصریح کرد: بخش خصوصی در این زمینه فعال بوده و در حوزه برنامه ریزی، ساماندهی و اطلاع رسانی و . . . در حال مشارکت است.
سر مدی با اشاره به اینکه عدم انجام این طرح سبب بی نظمی در سطح شهرستان خواهد شد اظهار داشت: با همکاری بخش خصوصی در این راستا می توان همه مصالح ساختمانی و عمرانی به کار رفته در ساخت و سازها که در نهایت مستهلک شده جدا سازی و پس بازیافت نمود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این شیوه نامه آسیب و تخریب کمتر محیط زیست و جلوگیری از آلودگی های ایجاد شده از این طریق است.
گفتنی است این مراسم از ساعت ۱۴ الی ۱۶ مورخ ۱۶ تیر ماه ۹۲ در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی اسلامشهر برگزار شد. /ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.