برگزاری اولین همایش انجمن حرفه ای صنعت بیمه

۲۴اردیبهشت،

برگزاری اولین همایش انجمن حرفه ای صنعت بیمه | چاپ |
سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ساعت ۱۱:۵۲

بینا- اولین همایش انجمن حرفه ای صنعت بیمه با حضور اعضای رسمی این انجمن، عصر روز قبل و به میزبانی بیمه ملت تشکیل شد.

به گزارش بینا، بر اساس این گزارش، در ابتدای این گردهمایی دکتر مسعود حجاریان، مدیرعامل انجمن، گزارش مختصری را در خصوص اقدامات انجام شده توسط این انجمن از زمان تاسیس تا به امروز ارائه داد. وی در آغاز سخنان خود به ترسیم دیدگاه انجمن حرفه ای صنعت بیمه پرداخت و گفت: این انجمن در راستای تغییرات محیطی و حاکمیتی ایجاد شده در صنعت بیمه (نظام خصوصی سازی و آزاد سازی اقتصاد) بوجود آمده است و در ابتدا، انجمن حرفه ای بعنوان یکی از نهادهای مکمل این فضای کسب و کار، بعنوان یک ایده مطرح شد. وی افزود: در نظام اقتصاد متکی بر بازار، انجمن ها نقش اساسی دارند و بعنوان یکی از ارکان سازنده محیط کسب و کار (در کنار شرکتها و دولت) عمل می کنند و عدم وجود اثربخش انجمنها، یقینا کارآمدی صنعت را محدود می سازد.
وی در ادامه به مصوبات تایید شده توسط این انجمن اشاره کرد و به معرفی پایگاه اینترنتی انجمن حرفه ای به آدرسwww.ahsb.ir  و ایجاد انجمن مجازی پرداخت و تصریح کرد، انجمن مجازی اجازه حضور غیر فیزیکی اعضا را در کنار هم فراهم آورده و این اقدام سبب ایجاد همکاری و هماهنگی بیشتر اعضا و کارآمدی انجمن می گردد.
این گزارش می افزاید، در ادامه این جلسه آقای علوی، رئیس هیات مدیره انجمن نیز به سخنرانی پرداخت و اعضا ضمن ابراز خرسندی از تشکیل چنین انجمنی در صنعت بیمه، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مشکلات و موانع موجود در صنعت و نقش انجمن در رفع آن را ارائه کردند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.