برگزاری برنامه درد دل رنگ ها در فرهنگسرای بهمن

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای بهمن از برگزاری برنامه ای تحت عنوان ” در دل رنگ ها” به مناسبت روز جهانی کودک خبر داد.

مریم السادات نواده در گفتگو با خبرنگاران اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: به مناسبت روز جهانی کودک و به منظور افزایش علاقه کودکان به قصد برنامه ای تحت عنوان درد دل رنگ ها به محوریت قصه و قصه گویی در کتابخانه باران فرهنگسرای بهمن برگزار می گردد.

وی در تشریح بخش های مختلف این برنامه اظهار کرد: ” درد دل سنگ ها” در دو بخش برگزار خواهد شد که در بخش اول کارشناس برنامه ضرورت توجه به کودکان و نقش والدین در شکل گیری شخصیت فرزندان و موقعیت های آتی آنان در زندگی با تبیین و از طریق بررسی نقاشی های کودکان ناراحتی های روحی هر کودک را به طور ضمنی به والدین یادآور می گردد و همزمان در بخش دوم در محل کتابخانه کودک کودک و نوجوان باران،کودکان با یک قصه هدف گذاری شده و متضمن پیام های اخلاقی آشنا شده و برداشت های خود را در قالب نقاشی در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

نواده با اشاره به قصه و قصه گویی به عنوان محور این برنامه تصریح کرد: قصه فقط وسیله ای برای سرگرم کردن کودکان نیست،بلکه امروزه قصه و قصه گویی به عنوان یک ابزار آموزشی و تربیتی کارامد مطرح شده که با آن فضیلت هایی همچون صبوری،بخشندگی،خودباوری،مشارکت و انواع محاسن اخلاقی را می توان به همگان به ویژه به کودکان آموخت و در رفع مشکلات زندگی نونهالان به آن ها کمک کرد.
وی در ادامه افزود:هجری علاوه بر نویسندگی در زمینه نقد و پژوهش نیز فعال است،تحقیق «تبلیغ دینی برای کودکان و نوجوانان» یکی از آثار وی در این زمینه می باشد.
وی در پایان با اشاره به مشارکت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و آموزش و پرورش در اجرای این برنامه خاطر نشان کرد: فرهنگسرای بهمن روز چهارشنبه ۱۷ مهر ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ میزبان کودکان علاقه مند به قصه و قصه گویی است./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.