برگزاری جشنواره ای برای فرهنگ سازی استفاده از تلفن همراه

نشست خبری نخستین جشنواره فیلم و عکس تلفن همراه تهران؛

نخستین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با بهره گیری از ظرفیت های موجود در جامعه ایران و فرهنگ سازی در زمینه ی استفاده درست از تلفن همراه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ نخستین نشست خبری جشنواره فیلم و عکس تلفن همراه تهران با حضور فرهاد خوشبین(دبیر جشنواره فیلم و عکس تلفن همراه تهران)، دکتر ناصر آبادی ( مدیر عامل شرکت هدف نهایی و رئیس و مدیر سیاستگذاری جشنواره) و حمید خانی ( مدیر اجرای جشنواره )امروز ساعت ۱۰٫۳۰ صبح در خانه هنرمندان برگزار شد.

دکتر ناصر‌آبادی (رئیس و مدیر سیاستگذاری جشنواره)در این نشست گفت: در حوزه ارتباطات و تلفن همراه حدود ۵۱ میلیون مصرف کننده داریم و به لحاظ میزان رشد یکی از کشورهای صدرنشین است.
وی افزود: تکنولوژی در دهه‌ی اخیر رشد کرده و به تناسب با آن فرهنگ به آن پرداخته نشده است.
وی ادامه داد: ترکیب شدن چند ابزار ارتباطی مانند دوربین عکاسی و فیلمبرداری با تلفن همراه، توانایی های ارتباطی آن را افزایش داده و ابزار جدیدی برای خلق یک اثر هنری و دریافت و انتشار اخبار ایجاد کرده و به این ترتیب ما شاهد ظهور یک رسانه تازه به نام رسانه همراه هستیم که در اختیار بخش وسیعی از مردم قرار دارد.
وی ادامه داد: شرکت “هدف نهایی” ارتباط پیام به عنوان یکی از فعالان بخش خصوصی در عرصه‌ی اطلاع رسانی و تبلیغات با توجه به اهمیت خلاقیت فردی در زمینه ارتباطات و تبلیغات و نیز با توجه به نقش عمومیت استفاده از تلفن همراه و قابلیت آن برای ایده پردازی، تلاش می کند تا زمینه‌هایی برای بروز خلاقیت در میان تمام افراد جامعه به خصوص جوانان را فراهم کند.
آبادی تصریح کرد: بر این اساس جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با حمایت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی رسمی این حوزه به اجرا در می آید.
گفتنی است؛ این جشنواره تمامی ایرانیانی که از تلفن همراه استفاده می کنند به ویژه جوانان و نوجوانان را مخاطب خود می داند و زمان برگزاری جشنواره از یکم تا چهارم اسفند ماه خواهد بود و مهلت ارسال آثار ۱۰ دی اعلام شده است./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.