برگزاری جشنواره بزرگ فست فود ، کافی شاپ ، رستورانهای زنجیره ای و ماشین آلات و صنایع وابسته

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

دومین جشنواره بزرگ فست فود ، کافی شاپ ، رستورانهای زنجیره ای و ماشین آلات و صنایع وابسته ، با حضور ده ها واحد بزرگ غذایی شهری ، اداری و خدماتی شهرهای کشور از ۱۸ تا ۲۱ دی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.


به گزارش ممتاز به نقل از سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  ستاد خبری دومین جشنواره فست فود ، کافی شاپ و رستورانهای زنجیره ای ؛ در این جشنواره علاوه بر ارائه دهندگان خدمات غذایی ، ده ها واحد صنعتی ، کارگاهها و کارخانه های سازنده وسایل و تجهیزات طبخ و نگهداری غذا از جمله تجهیزات آشپزخانه های رستورانی ،اداری و فرودگاهی ، صنایع و تجهیزات نانوایی و قنادی ، ماشین آلات بسته بندی شرینگ، وکیوم ، ماشین های پخت تونلی و قفسه ای گردان با گرمای غیرمستقیم عرضه می شود.

همچنین تجهیزاتی مانند کندانسورهای استیلی و آهنی ، انواع مخازن ذخیره مواد غذایی و کندانسورها ، انواع میکسر های استیل و آهن ، انواع دیگ های پخت و میکسر تحت خلاء و اتمسفریک و دستگاه های مدرن تولید نان فست فوت ها و رستوران ها در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

در این نمایشگاه که بخش عمده ای از فعالان صنایع غذایی، رستوران های زنجیره ای ، تالارهای پذیرایی و فست فودهای کشور حضور دارد ، همچنین دوره ها و کارگاه های مختلف آموزشی تولید و پخت غذاهای مختلف ارائه خواهد شد.

اهداف برگزاری دومین جشنواره بزرگ فست فود ، کافی شاپ ، رستوران های زنجیره ای و ماشین آلات و صنایع وابسته شامل این موارد است : معرفی توانمندی های فعالان عرصه غذا و خدمات مرتبط ، معرفی تجهیزات و صنایع مرتبط با رستوران ها و فست فودهای زنجیره ای، تالارهای پذیرایی، کافی شاپ ها و تولید کنندگان غذاهای آماده، بستر سازی جهت اصلاح فرهنگ و رژیم غذایی خانواده و شهروندان، گردآوری و ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان انواع غذا، خوراکی و نوشیدنی و آشنایی با شیوه های جدید پخت غذای سالم و حلال.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این جشنواره ، با شماره تلفن ۲۶۴۱۰۳۱۰-۰۲۱ ستاد برگزاری جشنواره تماس بگیرند. این جشنواره در مدت برگزاری هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.