برگزاری جشنواره نوروزی بازیهای اندرویدی تبیان

۱فروردین ۱۳،

 

بخش بازیهای موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به مناسبت نوروز اقدام به برگزاری جشنواره نوروزی بازیهای اندرویدی کرده که طی آن شش بازی ارائه شده به طور رایگان و با تخفیف به کاربران عرضه می گردد.
 
به گزارش مهر، بخش بازیهای موسسه تبیان شش بازی را به مناسبت نوروز برای سیستم عامل اندروید ارائه کرده که از این تعداد دو بازی به طور رایگان، یک بازی با تخفیف ۵۰ درصدی ارائه شده است.
 
بازیهای اندرویدی تبیان را می توان از مارکت کندو با تخفیف دریافت کرد، این درحالی است که این بازیها هنوز در مارکت بازار با تخفیف ارائه نشده اند.
 
براساس اعلام بخش بازیهای این موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی، گروه طراحی بازیها درحال حاضر روی آماده سازی برنامه های سیستم عامل iOS کار می کنند و بازیهای این سیستم عامل برای تبلتها و تلفنهای دارای iOS به زودی ارائه خواهند شد.
 
این بخش همچنین میزان استقبال مردم از بازیهای ایرانی را مثبت ارزیابی و اعلام کرده است که بومی بودن این بازیها، موضوعات ، کاراکترها و موسیقی ایرانی از ویژگیهایی می باشند که برای کاربر ایران بازیهای رایانه ای اندرویدی جذاب تلقی شده است.
 
بازیهای اندرویدی که به مناسبت نوروز در این جشنواره قرار گرفته اند "زیگول"، "مار تندرو"، "هیولا را بگیر"، "دانشمندان کوچک" و"وی گی" می باشند.
 
اطلاعات بیشتر دربارهٔ نحوه دریافت این بازیها از طریق این آدرس قابل دسترسی است.
 
موسسه تبیان در تمام رده های سنی و با تمام سبکها بازیهایی را تولید و عرضه می کند. بازیهای تولید شده تاکنون برای رایانه های شخصی، سیستم عامل اندروید و بازیهای آنلاین بوده است. مجموع بازیهای تولید شده و در دست تولید توسط موسسه تبیان ۳۰ عنوان بوده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.