برگزاری دوره‌های ویژه هنری در فرهنگسرای ارسباران

۴ م دیماه ،

«مستر کلاس پیانو»، «تحلیل رفتار متقابل»، «آفرینش های خلاق نمایشی»، «تئاتر شورایی» و «کلاس بازیگری» از برنامه‌های آموزشی فرهنگسرای ارسباران در فصل زمستان است که با حضور استادان هنری برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۳ و فرهنگ سرای ارسباران؛ این برنامه ها در قالب باشگاه موسیقی، تئاتر و سایر باشگاه های فعال به ارائه خدمات آموزشی به هنرمندان، هنرجویان و علاقه مندان به رشته های هنری می پردازد.
«مستر کلاس پیانو»؛ عنوان برنامه‌ای ایست که باشگاه موسیقی به سرپرستی «فرانک روهه» (نوازنده پیانو، مدرس دانشگاه موسیقی فرانکفورت و مدرسه موسیقی آشافنبورگ) سه شنبه ۱۲ دی برگزار می‌کند.
فرانک روحه پیش از این مسترکلاس هایی را در هند، ویرجینیا (آمریکا)و چند کشور دیگر برگزار کرده است.
همچنین باشگاه تئاتر ارسباران، کارگاه آموزشی تئاتر«شورایی» را با حضور علی ظفر قهرمانی‌نژاد برگزار می‌کند. تئاتر شورایی، از زیر شاخه های نمایش محیطی است که کاربردی بودن آن مشخصه اصلی و بارز این نوع نمایش است. تئاتر شورایی روشی جهانی است برای تکثیر و مردمی کردن این هنر نزد مردم.
«آفرینش‌های خلاق نمایشی» عنوان بعدی ویژه برنامه باشگاه تئاتر است که با هدف تقویت اعتماد به نفس و مشارکت با نشاط در فعالیت های خلاق و دستیابی به انضباط داخلی از طریق کار گروهی و گفتگو همچنین پرورش قوه تخیل اشخاص با حضور داود دانشور (نویسنده، مترجم و کارگردان) ویژه گروه سنی دبستان و راهنمایی برگزار می‌شود.
همچنین برپایی کلاس«بازیگری» با حضور پرویز برید، استاد رشته بازیگری دانشگاه فرانکفورت که متد آموزشی‌اش بر پایه بداهه سازی و کار روی نقش اشخاص شکل می‌گیرد از دیگر برنامه‌های باشگاه تئاتر ارسباران است.
همچنین کارگاه «تحلیل رفتار متقابل(TA)» به منظور شناخت ساختار و شخصیت انسانی، انگیزه انسان در خانواده و اجتماع، شناخت ریشه مشکلات ارتباطی در خانواده و محیط کار و … با حضور شاهده شفیعی برگزار می گردد.
گفتنی است؛ علاقمندان جهت حضور در برنامه‌های یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های۲۲۸۸۷۵۰۳ تماس بگیرند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.