برگزاری دوره آموزش علوم انسانی اسلامی توسط بسیج

فروردین ۱۴۰۳

هفتم و هشتم آذر در دانشگاه تهران صورت می‌گیرد

دوره‌ آموزشی علم و ایمان به همت پژوهشکده مطالعات و تحقیقات سازمان بسیج مستضعفین و با همکاری سازمان بسیج دانشجویی، مرکز تحقیقات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) و بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دوره‌ آموزشی علم و ایمان  به همت پژوهشکده مطالعات و تحقیقات سازمان بسیج مستضعفین و با همکاری سازمان بسیج دانشجویی، مرکز تحقیقات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)و بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و با محوریت مباحث علوم انسانی اسلام هفتم و هشتم آذر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این دوره که مخاطبین آن از دو جلسه عمومی علم دینی و شش جلسه اختصاصی در پنج رشته‌ جامعه شناسی، علوم سیاسی، اقتصاد، مدیریت و حقوق بهره مند می‌شوند از اساتید مبرز هر رشته برای تدریس سرفصل‌های مشخص شده استفاده می‌شود.

در پایان دوره به تمامی شرکت کنندگان گواهی پایان دوره‌ معتبر اعطا و به بهترین گزارش تخصصی هر کارگروه کمک هزینه‌ سفر عتبات عالیات اهدا می‌شود.

دانشجویان می‌توانند برای آشنایی بیشتر با اساتید و سرفصل‌ها و هم چنین ثبت نام در این دوره، از طریق پایگاه اینترنتی www.elmoiman.ir اقدام کنند یا برای ثبت نام نام و نام خانوادگی، دانشگاه محل تحصیل و دوره‌ مد نظر را به شماره پیامک ۱۰۰۰۴۴۷۶ ارسال کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.