برگزاری دومین جلسه نمایشنامه خوانی ”فردا” در خانه تئاتر

۲۵م دیماه ،

دومین جلسه نمایشنامه خوانی “فردا”، اول بهمن ماه، ساعت ۱۶، با نقد و بررسی نمایشنامه “آرمان”، نوشته شایان افکاری، در خانه تئاتر برگزار می­شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی خانه تئاتر، شایان افکاری، نویسنده این نمایشنامه، ضمن معرفی محسن بهرامی، علی میری، شهریار ربانی، بیتا عزیزاقلی و نرگس ادیبی به عنوان نقش خوان های نمایش گفت: این نمایشنامه اقتباسی از رمان “میرزا”، نوشته بزرگ علوی، است. در حال حاضر دو نسخه از این نمایشنامه به نگارش درآمده که یک نسخه برای خوانش و اجرای رادیویی و نسخه دیگر برای اجرای صحنه ای نوشته شده است. ماجرای این نمایش در پاریس و در سال ۱۹۶۳ می گذرد و قصه آن قصه انسان هایی است که مجبور به ترک دیار خود شده اند، اما سرنوشت، زندگی آن ها را به هم متصل می کند.
 به گفته شایان افکاری، این نمایشنامه در تابستان سال ۹۱ نوشته شد و علیرغم پذیرفته شدن در جشنواره دانشگاهی، به خاطر حال و هوای اجرای آن کارگردان تصمیم به انصراف از شرکت در این جشنواره گرفت. در نتیجه در اولین دوره نمایشنامه خوانی “فردا” این نمایشنامه برای اولین بار خوانش می گردد.
نخستین دوره نمایشنامه خوانی کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر با عنوان نمایشنامه خوانی زمستان “فردا”، به دبیری محمدرضا قلی پور، در حال برگزاری است./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.