برگزاری ششمین جشنواره بهترینها از دور ریختنی ها در منطقه ۷

اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئول اداره امور بانوان شهرداری منطقه ۷، از برگزاری ششمین دوره جشنواره بهترین ها از دور ریختنی ها با هدف اصلاح الگوی مصرف در این منطقه خبر داد.

سمیه کاشفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با هدف اصلاح الگوی مصرف و با استفاده از زبان هنر، ۲۴ کارگاه آموزشی ویژه بانوان شهروند بر پا شد.
وی با اشاره به مکان برگزاری این جشنواره در سطح منطقه گفت: کار گروه های جشنواره تیر ماه و مرداد ماه سال جاری درسرای محلات ارامنه، خواجه نظام شرقی، خواجه نظام غربی، دهقان شارق الف، مجیدیه و دبستان بر پا می گردد.
مسئول اداره امور بانوان اضافه کرد: این کارگروه ها با هدف استفاده از بهینه از پسماندهای خشک با ارزش شامل وسایل و مواد پلاستیکی و فرهنگ سازی و آموزش به گروه های سنی مختلف به ویژه دانش آموزان و زنان خانه دار برگزار می گردد.
کاشفی با بیان اینکه در این کارگاه با زباله های دور ریخته شده، کار دستی های زیبا تولید می گردد، یاد آور شد؛ یکی از موضوعاتی که همیشه در رابطه با ابداعات مطرح بوده و اولین عامل اصلی در آن به شمار می رود موضوع خلاقیت و اینکه ذهن خلاق همواره به دنبال تولید است، اما گاهی این تولید از وسایل کاملا بازیافتی و به تعبیری دیگر غیر قابل استفاده است.
به گفته مسئول اداره امور بانوان شهرداری منطقه ۷ ، آثار برتر به جشنواره متمرکز تسنیم در بخش خلاقیتهای فرهنگی و هنری که شهریور ماه بر پا خواهد شد راه می یابند و جوایزی نیز به منتخبان اهدا می گردد. /ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.