برگزاری ششمین نمایشگاه “طلا و جواهر” تهران

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

ششمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر تهران با حضور ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی در اواخر بهمن ماه آخرین دستاوردهای صنعت طلا و جواهر را در معرض عموم قرار می دهد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، ششمین نمایشگاه بین المللی تهران کمتر از ۱۰ روز دیگر در تهران برگزار می گردد، و ۱۲۰ شرکت در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند.

در همین رابطه مسعود عطاریان دبیر اجرایی ششمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر تهران به باشگاه خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه در بخش ماشین آلات محصولاتی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، آلمان، تایلند و ژاپن شرکت دارند، و همچنین محصول تازهی از آمریکا که در ترکیه نمایندگی دارد و ۲۰ برند ساعت از کشور سوئیس رونمایی خواهد.

وی با بیان رشد سطح کمی این نمایشگاه اعلام کرد: برای اولین بار در بخش امنیتی از جعبه سیاهی رونمایی خواهد شد که می تواند سطح کیفی امنیت فضای تولید و فروش طلا و جواهر را بالا ببرد.

گفتنی است، ششمین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، ساعت و صنایع وابسته از ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه در محل نمایشگاههای بین المللی تهران و در سالنهای ۴۰ و ۴۴ خلیج فارس برگزار و پذیرای عموم خواهد بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.