برگزاری لیگ برتر جودوی بانوان به تعویق افتاد

۱۹ام بهمن ،

لیگ برتر جودوی بانوان که قرار بود امروز (پنجشنبه) برگزار شود به سوم اسفند موکول شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، لیگ برتر جودوی بانوان که حدود یک ماه پیش با حضور هشت تیم قرعه کشی شده بود و قرار بود طبق برنامه، امروز (۱۹ بهمن) اولین هفته‌ این رقابت‌ها برگزار شود، به سبب انصراف دو تیم و همچنین درخواست تیم‌های دیگر به زمان دیگری موکول شد.

طبق اعلام سازمان لیگ بانوان، سوم اسفند زمان تازه برگزاری هفته‌ اول لیگ برتر در نظر گرفته شده است. تیم‌های شرکت لبنیات سهند تبریز، هیات جودوی تهران، هیات جودوی لرستان، هیات جودوی هیات جودوی فارس، هیات جودوی البرز، هیات جودوی خراسان رضوی، اداره کل ورزش و جوانان همدان و اداره ورزش و جوانان نهاوند هشت تیمی بودند که برای حضور در لیگ برتر بانوان اعلام آمادگی کرده بودند و زمان داشتند تا مدارک و قراردادهای خود را برای حضور در لیگ به سازمان لیگ ارائه کنند، اما در نهایت و در حالی که قرار بود امروز رقابت‌ها آغاز شود، به سبب انصراف تیم‌های تیم‌های تهران و فارس برگزاری این لیگ به تعویق افتاد.

دومین دوره لیگ برتر جودوی بانوان شهریور ماه سال ۹۰ بود که به پایان رسید و اکنون حدود ۱۷ ماه است که هیچ مسابقه‌ای برای بانوان در قالب لیگ برگزار نشده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.