برگزاری مجمع عمومی ۶ مرداد در ساختمان خانه سینما امکان پذیر نیست

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

شورجه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری هنر ایران:

نماینده سازمان سینمایی ایران معتقد است که مجمع عمومی ۶ مرداد، با توجه به زمان اندک یک روزه تا درخواست برای قانونی‌شدن نمی‌تواند برگزار شود.

جمال شورجه کارگردان سینمای ایران و نماینده سازمان سینمایی در گفت و گو با خبرنگار سینما خبرگزاری هنر ایران دربارهٔ تشکیل جلسه مجمع عمومی ۶ مرداد گفت: برگزاری مجمع عمومی در ساختمان خانه سینما، طبق در خواست سردار منتظر المهدی معاون اجتماعی ناجا امکان پذیر نیست.

شورجه ادامه داد : قرار است که نامه قانونی شدن صنوف امروز به وزارت ارشاد ارائه شود. با توجه به زمان اندک تا برگزاری مجمع عمومی و قانونی شدن صنوف باقی مانده، برگزاری مجمع عمومی ۶ مرداد اقدامی فرا قانونی تلقی می گردد و به لحاظ حقوقی شبهاتی به آن وارد است که نظارت آن بر عهده دایره حقوقی وزارت ارشاد است.

عضو شورای عالی سینما دربارهٔ بازگشایی خانه سینما در دولت دهم و تعلل در اجرای بازگشایی توسط هیت مدیره سابق خانه سینما گفت: دوستان خودشان تمایل دارند که درب خانه سینما تا پایان کار دولت دهم گشوده شود چون حمایت رییس جمهور را دارند و شرایط وزیرآینده برایشان مبهم است. بنابراین هیت مدیره سابق خانه سینما ترجیح می دهد که مجمع عمومی را در این دولت برگزار کند. از سوی دیگر دولت دکتر روحانی همان طور که بارها خودشان گفتتند، دولت اعتدال و عقل گرایی است.

 پایان پیام/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.