برگزاری مراسم ویژه شب های قدر در امامزادگان غرب تهران

اردیبهشت ۱۴۰۳

شهردار منطقه ۹ با اشاره به برنامه های متعدد ویژه شبهای قدر در اماکن مذهبی گفت: امسال نیز مساجد،حسینیه های و آستان مقدس امامزادگان عبدالله و زید (ع) پذیرای شهروندان تهرانی در شبهای پرفضیلت قدر است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس حسین سلطانی در این خصوص اظهار داشت: تمامی تدابیر و تمهیدات لازم جهت برگزاری مراسم معنوی و پرفضیلت شبهای قدر در نظر گرفته شده تا اماکن مذهبی سطح منطقه به شکل مناسبی میزبان میهمانان خداوند متعال باشند.
 
وی افزود: مساجد و حسینیه ها مثل همیشه با برنامه هایی نظیر سخنرانی ، دعاخوانی و محافل قرآنی پذیرای شهروندان بوده تا اهالی محلات بتوانند از فضیلت شبهای قدر بهره مند شوند.
 
مهندس سلطانی ادامه داد: آستان مقدس امامزادگان عبدالله و زید (ع) که مانند سال قبل میزبان بیش از هزاران شهروند تهرانی بود ، امسال نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی نظیر جزء خوانی قرآن توسط قاری ممتاز بین الملل در حال اجرا داشته و شب های احیا ، شهروندان از شمال و جنوب منطقه و حتی سایر بخش های پایتخت به این آستان مقدس آمده تا با خدای خود راز و نیاز کنند.
 
وی ادامه داد: در بعضی از مساجد سطح منطقه نیز در هر روز ماه مبارک رمضان ، برنامه تفسیر و روخوانی قرآن ویژه بانوان پیش بینی شده بود که اجرایی شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.
 
شهردار منطقه ۹ خاطرنشان کرد: ویژه برنامه های شبهای قدر با قرائت دعای جوشن کبیر ، خواندن دعاهای مختلف و مراسم سخنرانی از ساعت ۱۲ شب تا اذان صبح در مساجد ادامه پیدا می کند.
 
به گفته وی اقدامات مناسبی در راستای رفاه حال روزه داران و نمازگزاران به سبب ویژه برنامه های مختلف این شبها در محدوده خیابان آزادی نیز در دستور کار قرار دارد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.