برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای از ۲۶ شهریور تا ۲۹ شهریور در برج میلاد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

اواخر شهریور‌ماه برج میلاد میزبان اتفاقات بسیاری است از برگزاری مسابقات مقدماتی بازی‌های جام جهانی رایانه‌ای گرفته تا برگزاری جشنواره فرهنگی، اجتماعی و تفریحی اندونزی و متعاقب آن اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هزار سال دوستی بین ایران واندونزی ازجمله آنهاست.
هوشیار پارسیان مدیرعامل برج میلاد همچنین از برپایی جشنواره‌های مشابهی در مهر‌ماه توسط انجمن‌های دوستی ایران و ایتالیا و در اوایل آبان‌ماه توسط انجمن دوستی ایران و برزیل در برج میلاد خبر داد.وی همچنین از برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای از ۲۶تا ۲۹شهریور‌ماه در برج میلاد خبر داد و گفت: برنده این مسابقات به‌عنوان نماینده ایران در آبان‌ماه در جام جهانی مسابقات بازی‌های رایانه‌ای که در فرانسه برگزار می‌شود شرکت می‌کند.
 
او با اشاره به برگزاری هر ساله جام جهانی این مسابقه در شهر پاریس اظهار کرد: سال قبل حدود هزار و ۱۰۰نفر شرکت‌کننده از سراسر ایران داشتیم که ۶نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و از میان آنها نیز یک نفر برای مسابقات جهانی رایانه‌ای به پاریس اعزام شد که موفق شد جزو ۸نفر برتر مسابقه پاریس باشد.
 
بنا براین گزارش از آنجایی که ۲۰میلیون نفر علاقه‌مند بازی‌های رایانه‌ای در کشور وجود دارد ایران در تلاش است تا سهمیه خود را در بازی‌های رایانه‌ای جهانی از یک به ۲نفر افزایش دهد.مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه براساس برآورد جامعه آماری بیشترین شرکت‌کنندگان بازی‌های رایانه‌ای ۱۷تا ۳۰ساله می باشند، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقات به پایگاه اینترنتی cgame. ir  مراجعه کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.