برگزاری مناظره‌های روسای ستاد نامزدهای انتخابات در دانشگاه‌ها

۱۱خردادماه،

2-12.jpg

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، گفت: مناظره انتخاباتی بین نمایندگان و روسای ستاد کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه‌های کشور برگزار می گردد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر غلامرضا خواجه سروی با اعلام این خبر، افزود: این مناظرات با هدف شناخت بیشتر دانشجویان با نظرات و برنامه‌های کاندیداهای ریاست جمهوری و همچنین آشنایی کاندیداها با مطالبات دانشجویان انجام خواهد شد.

وی افزود: روسای ستادهای انتخاباتی یا نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری به دعوت تشکل‌های اسلامی در دانشگاه‌ها حضور می‌یابند و پس از انجام مناظره به سوالات دانشجویان در قالب نشست پرسش و پاسخ جواب می‌دهند.

خواجه سروی تصریح کرد: این مناظرات می‌تواند به صورت کلی در معرفی بیشتر برنامه‌های یک کاندیدا باشد و یا با موضوعی خاص و حضور نمایندگان متخصص در آن حوزه برگزار می گردد و البته این امر فرصت مناسبی را فراهم می‌کند که آنها به صورت دو به دو و به صورت دقیق به بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

وی با اشاره به اینکه بالطبع برنامه‌های هر کاندیدا در خصوص مباحث مختلف آموزش عالی یکی از مطالبات مهم دانشجویان است، تاکید کرد: یکی از نتایج مهم این جلسات روشن شدن دیدگاه‌ها و برنامه‌های کاندیداهای ریاست جمهوری نسبت به آینده آموزش عالی کشور و دانشجویان، به عنوان یک رکن مهم جامعه خواهد بود.

معاون فرهنگی وزارت علوم اضافه کرد: دانشگاه محلی برای تضارب آرا و اندیشه‌هاست که در آن مباحث مختلف خصوصا بحث انتخابات ریاست جمهوری یازدهم می‌تواند در فضایی علمی به نقد و نظر گذاشته شود به همین جهت حضور نمایندگان و کاندیداهای آنان مورد استقبال مناسب دانشجویان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.