برگزاری نخستین گردهمایی فرزندان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی

نخستین گردهمایی فرزندان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران مرکزی امروز بیستم تیرماه سال جاری در جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛  فردوس حاجیان، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با اشاره به برگزاری نخستین گردهمایی فرزندان شاهد و ایثارگر واحد تهران مرکزی و بنیاد شهید و امورایثارگران استان تهران در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)،اظهار داشت: این گردهمایی در قالب یک اردوی فرهنگی، زیارتی و سیاحتی به منظور ارتقاء سطح علمی و جهت رفع موانع آموزشی و تقدیر از نخبگان شاهد و ایثارگر برگزار می شود.

  حاجیان با تاسی از سخن معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه ” شهیدان امامزادگان عشقند” گفت: فرزندان شهداء ،  به حق وارثین انقلاب اسلامی و ارزشهای این انقلاب هستند .  وی گفت: فرزندان شهداء ، نماد این نظام  بوده و پدرانشان نماد عشق،اخلاص و  فداکاری می باشند.

وی بیان داشت: فرزندان شاهد جزو افرادی هستند که مسئولیت سنگینی را در جامعه بر عهده دارند آنها چشم و چراغ این ملت و الگوی بصیرت و تقوا می باشند.

سرپرست واحدتهران مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خدمت به فرزندان شاهد، خدمت به نظام، امام و انقلاب است افزود: من و همکارانم در واحد تهران مرکزی در جهت خدمت به این عزیزان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .  

حاجیان با تاکید بر تسریع روند امور آموزشی فرزندان شاهد اظهار داشت:سایت ویژه ستاد شاهد و امور ایثارگران و تلفن گویای”ستاد شاهد – صدای شاهد” در راستای تسریع امور آموزشی این عزیزان  در واحد تهران مرکزی  در دست اقدام است و به زودی اطلاع رسانی می شود.

حاجیان گفت:مقام معظم رهبری ارزش بسیار بالایی برای “نخبگان ایثار” قائلند و اظهار داشت:مقام عظمای رهبری به محض دریافت اطلاع از کسب جایزه ویژه یونسکو به اینجانب، مرا به حضور پذیرفتند و با تجلیل از مقام علمی و پژوهشی یک جانباز دفاع مقدس با ارائه رهنمودهای خردمندانه ،جایگاه دانش بنیاد اینجانب را مورد تقدیر ویژه قرار دادند.

وی گفت: همان دیدار و تقدیر  سبب شد تا دریابم این یک تکلیف الهی است که در سایه سار مقام عظمای ولایت در دانشگاه به دور از هرگونه سیاست زدگی ها ،دانشگاه را با عطر حضور فرزندان شاهد که تجلی ایثار و بصیرت  هستند به سمت نهادینه کردن شاخص های فرهنگی،آموزشی و پژوهشی به پیش ببریم.  

سرپرست واحد تهران مرکزی  تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی امروز به خود می بالد که با حضور برادر فرهیخته و دانشمند دکتر فرهاد دانشجو ،شمیم دلگشای پژوهش و فرهنگ را  توام با بصیرت در فضای علمی و آکادمیک عطر افشانی می کند.

  حاجیان افزود:در رویکرد جدید دانشگاه در مدار «عدالت آموزشی و پژوهشی »  ، ضمن توجه خالصانه به تمامی فرزندان عزیز این مرز و بوم بدون هیچ تبعیضی به فرزندان عزیز شاهد(فرزندان شهداء،آزادگان ،جانبازان و ایثارگران) توجه ویژه ای خواهیم داشت.

  وی در خاتمه یادآور شد،دکتر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور فرهیخته کشورمان در تمامی مراسم علمی ،پژوهشی و فرهنگی  و حتی سیاسی ، خانواده شاهد و ایثارگر را مورد لطف و تکریم قرار می دهند. این طبیعی است که در نظام ولایت مدار جمهوری اسلامی ایران اندیشه های والای رئیس جمهور عزیز و رئیس شورای انقلاب فرهنگی سرلوحه امور در همه کارها می باشد./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.