برگزاری نشست شورای سیاست‌گذاری مناطق آموزش عالی در حوزه فناوری اطلاعات

۲۳فروردین۱۳،

fkojh.jpg

مدیرکل دفتر تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت علوم از برگزاری اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری مناطق آموزش عالی در حوزه فناوری اطلاعات کشور خبر داد و گفت: این شورا، در راستای آغاز بکار دبیرخانه‌های مناطق هشتگانه کشور و مشخص شدن دبیران مناطق مذکور تشکیل می‌شود.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهندس بابک فرهنگی، افزود: بر اساس شیوه‌نامه مناطق، پس از تشکیل اولین جلسه دبیرخانه‌های مناطق و برگزاری انتخابات برای مشخص شدن دبیران مناطق، دبیرخانه مرکزی اقدام به برگزاری این نشست کرد.

وی تسهیل در برنامه‌ریزی و فعالیت‌ها، مدیریت و صرفه‌جویی در وقت و هزینه با توجه به موقعیت جغرافیایی دانشگاه‌ها در سراسر کشور، را از شاخصه‌های مهم منطقه‌بندی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور عنوان کرد و گفت: در سالی که با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است، مردم، مسئولان و دست‌اندرکاران نظام جمهوری اسلامی ایران تمام سعی و توان خود را در جهت تحقق این امر خطیر بسیج خواهند کرد.

مدیر کل تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت علوم با اشاره به اینکه مدیریت منابع مالی و انسانی از موضوعات مهمی است که توجه به آن می‌تواند حماسه اقتصادی کشور را رقم زند، تشکیل دبیرخانه مرکزی مناطق در حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور را گامی مهم در راستای تحقق به موقع اهداف و برنامه‌های وزارت علوم در شرایط فعلی کشور دانست.

نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری دبیرخانه مرکزی مناطق کشور در حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور با حضور معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، مسئولان اداره کل تحول اداری و فناوری اطلاعات این وزارت و دبیران مناطق هشتگانه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور ۲۸ فروردین ماه سال در وزارت علوم برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.