برگزاری نمایشگاه توانمندیهای فناورانه ملی هفته آینده در تهران

۲۰م آذر ،

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه توانمندی‌های فناورانه ملی در حاشیه دومین کنفرانس بین‌المللی و ششمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری و همزمان با هفته پژوهش در روزهای ۲۶ و ۲۷ آذرماه در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما  برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با هدف ارائه دستاوردهای تحقیقاتی و فناورانه بنگاهها و سازمان‌های مختلف در بخش‌های دولتی، خصوصی و نیمه خصوصی در حوزه فناوری‌های پیشرفته و خدمات فناورانه برپا می‌شود و در آن ۴۰ سازمان، نهاد و بنگاه که در زمینه‌های فناوری هوافضا، زیست‌فناوری، نانو فناوری، فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت دارند به ارائه آخرین دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

همچنین در کنفرانس ملی مدیریت فناوری که از سوی انجمن مدیریت فناوری ایران برگزار می‌شود، سازمان‌های سیاستگذار در عرصه فناوری، بنگاههای فناور و شرکت‌هایی که در زمینه مشاوره مدیریت فناوری به فعالیت مشغولند، دستاوردهای فناورانه، محصولات، خدمات، ابداعات، نوآوری‌ها و یافته‌های خود را ارائه خواهند کرد.

الزامات و ضرورت‌های مدیریت فناوری در کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و سرعت تغییر و تحولات دنیای پیرامونی، زمینه‌ساز برگزاری کنفرانس بین‌المللی مدیریت فناوری بصورت سالیانه و در سطحی بین‌المللی شده تا از این طریق فضایی مناسب به منظور تبادل دانش میان دست‌اندرکاران ملی و بین‌المللی مدیریت علم و فناوری فراهم شود.

این کنفرانس علاوه بر آنکه بستری برای شکل‌گیری همکاریهای علمی و فناورانه میان محققان و متخصصان ملی و بین‌المللی مدیریت فناوری را فراهم آورده زمینه‌ساز آشنایی با تجربه‌های ملی و بنگاهی در این عرصه خواهد شد. فضایی که برای ارائه دستاوردها و توانمندی‌های فناورانه کشور در حوزه‌های مختلف فناوری به ویژه فناوری‌های پیشرفته مناسب است.

بنگاهها و سازمانهای علاقه‌مند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و حضور در نمایشگاه توانمندی‌های فناورانه ملی در هفته پژوهش، می‌توانند به پایگاه اینترنتی انجمن مدیریت فناوری ایران به نشانی www.iramot.ir مراجعه کنند.


MehrNews Rss Feed
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.