برگزاری نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در لبنان

۳۰م دیماه ،

نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران به درخواست و همکاری استان مرکزی از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال ۹۲ در بیروت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، مدیر امور بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک در دیدار با مدیران بعضی واحدهای تولیدی شهر صنعتی ساوه که در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهر برگزار شد گفت: این نمایشگاه با درخواست و همکاری استانداری مرکزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق بازرگانی اراک برگزار می‌شود.

سعید بیگ‌زاده افزود: در این نمایشگاه واحدهای تولیدی و صنعتی که پتانسیل صادرات را دارند توانمندی‌ها و تولیدات خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند.

وی اضافه کرد: طبق قرارداد با شرکت نمایشگاهی بی ال (BL) که مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی لبنان است، مساحت نمایشگاه هزار و ۵۰۰ متر است ولی اگر استقبال بیش از این میزان باشد، مساحت تا چهار الی پنج هزار متر افزایش می‌یابد.

وی هزینه هر متر غرفه را ۲۰۰ دلار عنوان کرد و افزود: طبق توافق با سازمان توسعه تجارت کشور، قرار شد پس از برگزاری نمایشگاه ۴۰ الی ۶۰ درصد هزینه اجاره غرفه به صورت یارانه به واحدهای تولیدی بازگردانده شود.

بیگ‌زاده افزود: تا کنون ۴۵ واحد تولیدی از خارج استان و ۲۵ واحد تولیدی از داخل استان برای شرکت در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

هر واحدی متقاضی شرکت در این نمایشگاه باشد می‌تواند با اتاق بازرگانی اراک واحد امور بین‌الملل تماس بگیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.