برگزاری هفته هنر گیلان در فرهنگسرای نیاوران

در ادامه برنامه هفته‌های هنری استان‌ها صورت می‌گیرد/

سینما پرس- گروه هفت هنر/ هفته هنر استان گیلان، از ششم تا دهم آبان ماه در محل فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، در ادامه برگزاری برنامه هفته‌های هنر استان‌های مختلف کشور، هفته هنر استان گیلان شنبه آینده در فرهنگسرای نیاوران گشایش خواهد یافت.

پیش از این قرار بود هفته هنر گیلان در مهرماه برگزار شود که به منظور هماهنگی بیشتر و مشارکت گسترده تر هنرمندان گیلانی این برنامه به زمان دیگری موکول شد.

اجرای موسیقی محلی و برگزاری آئین‌های خاص فرهنگ استان گیلان در جدول برنامه‌های این هفته هنری قرار دارد. همچنین غرفه‌های صنایع دستی، جاذبه‌های گردشگری و غذاهای محلی این استان در فضای باز فرهنگسرای نیاوران برپا خواهد شد.

از دیگر برنامه‌های هفته هنر استان گیلان می‌توان به اجرای نمایش‌های صحنه‌ای و میدانی، اجرای برنامه‌های موسیقی در سالن خلیج فارس و فضای باز فرهنگسرا، تجلیل از هنرمندان شاخص استان و برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان گیلانی اشاره کرد.

برگزاری برنامه‌های هفته هنر استان‌ها از اوایل سال ۱۳۹۰ در دستور کار معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته و طی این مدت ۱۷ هفته هنری برای استان های مختلف کشور برگزار است.

در ادامه همین برنامه‌ها از ابتدای سال ۹۱ تا کنون ۵ هفته هنری برای استان های کردستان، گلستان، چهار محال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و مازندران برگزار شده است.

انتهای پیام/ص/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۷۹۳۳


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.