برگزاری همایش ارزش های اخلاقی و سازمانی در پارس خودرو

سیبنا:  اولین سمینار ارزش های اخلاقی و سازمانی در شرکت پارس خودرو، باکیفیت ترین خودروسازی کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ایران  شرکت پارس خودرو با تاکید بر نهادینه سازی ارزش های اخلاقی و سازمانی در تمامی سطوح این شرکت، رمز موفقیت خود را در توجه ویژه به ارزش های اخلاقی و سازمانی همچون احترام و کرامت، تعهد و مسئولیت پذیری، خلاقیت و نوآوری و اعتماد و صداقت می داند و بر همین اساس با راه اندازی کمیته عالی ارزش ها و همچنین هسته های ارزشی در تمامی واحدها، اولین سمینار ارزش های اخلاقی و سازمانی را در این شرکت برگزار کرد.

بنابراین گزارش، در این سمینار، سهیل حسین پور مشاور مدیرعامل شرکت پارس خودرو، پیشرفت شرکت های برتر دنیا را در جاری سازی ارزش های اخلاقی و سازمانی دانست و گفت: هر اتفاقی اگر در سایه ارزش های اخلاقی و سازمانی بیفتد اثربخشی بالاتری خواهد داشت بنابراین برای بهره وری بیشتر باید به نقش ارزش های اخلاقی و سازمانی در شرکت اعتقاد داشت.

همچنین غلامرضا خاکی مدرس مباحث اخلاق در مدیریت و نویسنده، با تشریح وظایف هسته های ارزشی در سازمان و معرفی شاخص های اخلاقی شرکت پارس خودرو، به بررسی راه های رسیدن به سازمانی ارزش محور پرداخت.

وی با تاکید بر این که مهمترین وظیفه هسته های ارزشی به عنوان سرمایه های انسانی شرکت مراقبت از ارزش های اخلاقی و مصادیق آن است، اظهار کرد: با ایجاد نگرش صحیح در سازمان و رعایت اصول اخلاقی و ارزشی می توانیم سازمانی موفق و متعالی داشته باشیم.

این سمینار با حضور اعضای کمیته عالی ارزش های اخلاقی و سازمانی و هسته های ارزشی شرکت پارس خودرو برگزار شد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.