برگزاری همایش بزرگ شکوفایی عشق در منطقه ۵

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۵ از برگزاری همایش بزرگ شکوفایی عشق ویژه زوج های جوان در غرب تهران خبر داد.

مسعود خسروی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ازدواج نقش موثری در ارتقای سلامت اجتماعی دارد و گسترش آن سبب دوری آسیب ها ی متعددی از قبیل روحی، روانی، جسمی، اعتقادی و اجتماعی بعضی از خانواده ها و اشخاص جامعه می گردد.
وی افزود: تبیین و تشریح در باب اهمیت ازدواج و نقش آن در ارتقای سلامت اجتماعی از سوی مبلغان دینی در مجالس امری ضروری است به همین سبب معاونت اجتماعی به همت امور بانوان منطقه نسبت به برگزاری این همایش بزرگ اقدام کرد.
وی اظهار داشت:
آسان سازی ازدواج به عنوان یک فرهنگ در بین خانواده ها زمینه ساز ازدواج های موفق خواهد بود که باید به این مهم توجهی ویژه شود.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه های شکوفایی عشق در منطقه گفت: این طرح دارای اهداف بسیاری از جمله ترویج الگوهای زندگی خانواده مبنی بر آموزه های دینی ترویج فرهنگ ازدواج صحیح ، توانمند سازی زوج های جوان در زمینه آداب و مهارت های مدیریت زندگی است.
وی خاطر نشان کرد: خانواده هایی که از زمان زندگی مشترک آن ها بیش از ۳ سال نگذشته است از مهمترین گروه هایی می باشند که با آموزش می توان الگوهای صحیح همسرداری و زندگی خانوادگی را در آنها رواج داد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.