برگزاری همایش جلوه‌های ویژه سینما ۱۹ اردیبهشت ماه

همایش جلوه‌های ویژه بصری سینما، ۱۹ اردیبهسشت ماه در پردیس «قلهک» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران، این همایش ساعت ۱۷ روز پنج شنبه ۱۹اردیبهشت ماه با حضور جمعی از مدیران، تهیه کنندگان و کارگردانان سینما و تلویزیون با نمایش ویژه بعضی دستاوردهای بصری برگزار خواهد شد.

همچنین قرار است در این مراسم تعدادی از فیلمسازان و تهیه‌کنندگان در خصوص جایگاه جلوه‌های ویژه بصری در سینما و تلویزیون سخنرانی کنند.

دست اندرکاران این همایش یک تریبون آزاد برای اهالی سینما در نظر گرفته‌اند که در خلال برگزاری مراسم در صورت لزوم نقطه نظرات‌شان را دربارهٔ جلوه‌های ویژه مطرح کنند.

شرکت نوژا هدف از برگزاری این مراسم را ارتقاء سطح کیفی تولیدات سینمایی در جهت تحقق و توسعه جلوه‌های ویژه بصری عنوان کرده است، چراکه سالهاست تهیه‌کنندگان و کارگردانان حوزه سینما در تولیدات خود به سبب هزینه بالا و یا عدم دسترسی به امکانات مربوطه با محدودیت‌هایی مواجه می باشند.

استفاده از صحنه‌های جنگی حوزه دفاع مقدس، صحنه‌های جنگ‌های تاریخی مانند تاریخ اسلام و ایران، پلان‌های مرتبط با عملیات جنگی مانند پرواز هواپیما‌ها و بمباران‌ها، نمایش خیل عظیمی از جنگجویان و عدوات جنگی، پلان‌های اکشن و بازسازی کشورهای خارجی در پلان‌های مورد نظر برای کمتر شدن هزینه تولید امکاناتی است که قرار است در اختیار هنرمندان سینما و تلویزیون قرار بگیرد.

بخش‌هایی از این قابلیت‌ها در هشتمین نمایشگاه پویانمایی تهران برای متخصصین این حوزه به نمایش درآمد.

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.