برگزاری همایش دانشجویان جدیدالورود دانشگاه صنعتی شریف

همایش آشنایی دانشجویان ورودی کارشناسی با دانشگاه شریف صنعتی امروز ۲۰مهر درحال برگزاری است.

به گزارش خبرنگارصنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران  حاضر در محل: امروز ۲۰مهر دردانشگاه صنعتی شریف همایشی درحال برگزاری است که شادی وطراوت دانشجویان جدیدالورود کاملا پیدا است وحتی برخی از آنها از ساعات اولیه روز برای شرکت در همایش صف های طولانی برای ثبت نام تشکیل دادند وهرکدام با هدفی خاصی برای پیشرفت کشور در عرصه علم با امیدی سرشار در این همایش حضور پیدا کرده اند.

در افتتاحیه این همایش  رضا روستا آزاد ریاست دانشگاه شریف بیان داشت: این دانشگاه باوجود چهل هزار نفر فارغ التحصیل، یازده هزارنفردانشجو و ۴۰۰نفر استاد خانوده ای بزرگ را تشکیل داده است که همه ویژگی های یک خانواده را دارا می باشد.

دراین محیط درکنار فضای آموزشی آکادمیک محیط پیرامونی ایجاد کرده ایم که درآن فضای مناسب اجتماعی اقتصادی و صنعتی قرار دارد.

وی افزود: برای دانشجویان ورودی این دانشگاه خروجی متصور نیست،زیرا دانشجویان حتی پس از فارغ التحصیل شدن  باز باما درارتباط هستندو فعالیت هایشان ادامه دارد.

در ادامه دکتر روح اله دهقانی فیروزآبادی معاونت فرهنگی دانشگاه گفت: دانشگاه برنامه هایی را درجهت توسعه دروس جدید ونزدیک کردن دروس به کار صنعتی درنظر گرفته است وکلاس های آموزشی در زمینه های نرم افزارهای مهندسی، روش مذاکره وسایر موضوعات زمینه ای برای دانشجویان برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: کاری که علاوه برآموزش انجام می دهیم آشنایی دانشجویان با محیط صنعت وفعالیت ها مربوط به آن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مأموریت دانشگاه پرورش نیروی علمی برای کشور است ./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.