برگزاری همایش رهایی از اعتیاد در اردوگاه کاردرمانی آراسنج

همایش بزرگ رهایی ازاعتیاد در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی استان قزوین در آراسنج برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سید محمد ابراهیمی – رییس اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی آراسنج – طی سخنانی در این مراسم تصریح کرد: اغلب انسانها در حیطه زندگی خود دچار اشتباهات و عادات غلط می‌شوند که باید با همت و تمرین مداوم تصمیم به ترک آن بگیرند.

وی ادامه داد: مددجویان با دریافت خدمات درمان نگهدارنده با متاودن و روان‌درمانی موفق به قطع مصرف مواد مخدر شده و انگیزه زندگی سالم در آنها متبلور شده است.

وی خطاب به مددجویان، یادآور روزهای سختی شد که در زمان مصرف، خود و خانواده در عذاب بودند و تاکید کرد که باید قدردان روزهای پاکی باشند.

ابراهیمی اظهار کرد: شرکت در برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، اشتغال و حرفه‌آموزی تاثیر به‌سزایی در حفظ روحیه مددجویان در حال درمان دارد و نباید متوقف شود.

رییس اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی آراسنج خاطرنشان کرد: علاوه بر اقدامات درمانی داخل زندان، دوره‌های آموزش پیشگیری از بازگشت به اعتیاد و آشنایی با مواد مخدر صنعتی، برای خانواده مددجویان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: خانواده نقشی اساسی در جلوگیری از اعتیاد مجدد معتادان دارد و باید با آگاهی کامل در فرایند درمان مددجویان مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.