برگزاری همایش فرصت ها و چالش های توزیع ونوسازی ناوگان حمل و نقل

فروردین ۱۴۰۳

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۴ از برگزاری همایش کار آفرینی با موضوع ” همایش فرصت ها و چالش های توزیع و نوسازی ناوگان حمل و نقل” خبر داد.

 محمد سیفی پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با  اعلام این خبر گفت: در  همین راستا با عنایت به نامگذاری سال به نام سال حماسه سیاسی، حماسی اقتصادی از سوی  مقام معظم رهبری، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با همکاری شرکت تعاونی پویا ترابر و مجموعه شکا با در نظر گرفتن مسئله توزیع و ناوگان حمل  و نقل و شناخت چندین ساله خود از این حوزه، اقدام به برگزاری همایش خواهد کرد.
 
وی افزود: رویکرد تازه در اصلاح نظام توزیع با کاهش  قیمت  تمام شده، جلوگیری از ورود سیماهای تقلبی و امنیت سازه های  بتنی، حفظ امنیت جانی و مالی، توزیع عادلانه و هدفمند سیمان با استفاده از ناوگان استاندارد از جمله اهداف این همایش است.
 
وی گفت: مدت زمان این همایش  ۴ ساعت خواهد بود و در نیمه دون شهریور ماه برگزار خواهد شد که متقاقبا به شهروندان زمان دقیق برگزاری همایش اعلام خواهد شد.
 
 سیفی پور خاطر نشان کرد: شهروندان جهت کسب اطلاع بیشتر از برنامه های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه در راستای ترویج کارآفرینی، به  مرکز رفاه و خدمات اجتماعی واقع در میدان شهدا مراجعه و  یا از پایگاه اینترنتی www.soka-co.com که متعلق به مجموعه سکا است بازدید نمایند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.