برگزاری همایش مراقبت از آسیب های اجتماعی در شهرستان کوهبنان

خبرگزاری پانا:همایش مراقبت از آسیب های اجتماعی فرزندان برای والدین دانش آموزان کوهبنانی برگزار ودادستان شهرستان کوهبنان مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی فرزندان ؛ مشکلات و آسیبهای موجود در جامعه را که برای فرزندان ما خطر ساز هستند مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری پانا،این همایش در محل سالن استاد مطهری اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان با سخنرانی دادستان شهرستان کوهبنان برگزار شد.

در این همایش که جمع کثیری از اولیا دانش آموزان حضور داشتند،دادستان شهرستان کوهبنان با ارائه مستنداتی از آسیب ها و خطرات اجتماعی موجود در جامعه از والدین درخواست کرد تا با شناخت هرچه بیشتر این معضلات اجتماعی از فرزندان خود بیشتر مراقبت کنند.

حسن سلطانی نژاد دادستان شهرستان کوهبنان گفت : حالا که دشمن با تمام توان خود حرکت کرده تا جامعه ما را به تباهی بکشد اگر ما کوتاهی کنیم مطمئناً ضربات جبران ناپذیری خواهیم خورد.

وی همچنین یادآور شد:از آنجاکه در هفته پیوند اولیا و مربیان قرار داریم تعامل بین مدرسه و والدین تاحدی زیادی برای از بین بردن این مشکلات موثر است و باید بپذیریم که هیچ ارگانی به تنهایی نمی تواند این مشکلات جامعه را حل کند مگر با همکاری و مساعدت همگانی.

وی در پایان به سوالات مطرح شده از طرف والدین پاسخ داد. 

 


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.