برگزاری همایش هنجارها و چالشهای بازی های رایانه ای

۲۶م دیماه ،

به گزارش خبرنگار مهر، همایش هنجارها و چالش های بازی های رایانه ای و شبکه های اجتماعی را موسسه آموزش عالی آزاد خوارزمی خراسان، دهم اسفندماه سالجاری با همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای در مشهد برگزار می کند.

آشنایی با پیشرفت های داخلی در حوزه بازی های رایانه ای، شکل دهی یک جریان پویا و پایدار از دانشگاه به صنعت بازی های رایانه ای و شبکه های اجتماعی و معرفی پتانسیل های بالقوه موجود در دانشگاهها به شرکت های فعال این حوزه از اهداف این همایش یک روزه به شمار می رود.

تاکید بر مهندسی فرهنگی به عنوان ابزاری برای مقابله با جنگ نرم و توان بازی ها در این حوزه، مطرح کردن بازی سازی به عنوان یکی از گزینه های شغلی فارغ التحصیلان دانشگاهی، اطلاع رسانی و آگاه سازی اذهان عمومی در زمینه خطرات اجتماعی بازی های رایانه ای، شناخت شبکه های اجتماعی با دامنه جهانی و معرفی آسیب ها و معایب بازیهای رایانه ای و شبکه های اجتماعی دیگر اهداف برپایی همایش هنجارها و چالش های بازی های رایانه ای و شبکه های اجتماعی را تشکیل می دهد.

محورهای همایش در بخش بازی های رایانه ای شامل فرآیند تولید بازی های رایانه ای و فناوری های نرم افزاری موجود، انتقال پیام از طریق بازی های رایانه ای، اهمیت علوم اجتماعی در داستان سازی بازی های رایانه ای، تاثیرات منفی اعتیاد به بازی های رایانه ای، ابزارهای تازه آموزش فرهنگ بازی های رایانه ای و مخاطبان بازی های رایانه ای خواهد بود.

بخش شبکه های اجتماعی با موضوعات طراحی، توسعه و مدیریت شبکه های اجتماعی، بررسی تطبیقی کارکرد شبکه های اجتماعی در ایران و غرب، راهکارهای ایجاد ساختار شبکه اجتماعی بومی، تجارب علمی در کار با انواع شبکه های اجتماعی، انگیزه های فعالیت در شبکه های اجتماعی و فناوری های نرم افزاری توسعه شبکه های اجتماعی را می توان از دیگر محورهای این همایش نام برد.

 

مهلت ارسال آثار و مقالات به این جشنواره سی ام دی ماه اعلام شده و نتایج داوری ۱۵ بهمن ماه و ارسال نسخه نهایی اصلاح شده ۳۰ بهمن ماه جاری اعلام خواهد شد.


MehrNews Rss Feed
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.