برگزاری ویژه برنامه های میلاد حضرت فاطمه (س) در محلات مرکزی شهر

۰۸اردیبهشت،

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ از تحت پوشش قرار گرفتن بیش از ۲۰۰۰نفر ازبانوان محلات ۱۷ گانه منطقه در برنامه های نگین آفرینش خبر داد.

محمد کریملو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این که برگزاری برنامه های نگین آفرینش به مناسبت فرخنده سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن با رویکرد و ارزش نهادن به مقام زن با تأ‌ثی از زندگی و شخصیت این بانوی بزرگوار در ابعاد خانواده و جامعه به اجرا در آمده است گفت: این برنامه ها عمدتا در قالب جشن اردو نمایشگاه است و دردهای هنری فرهنگی نشست های آموزشی (با عمدتا موضوعات خانواده و رسانه خانواده و اقتصاد خانواده و مطالعه راهکارهای تحکیم بنیان خانواده و. . . ) مشاوره و دانش آموزان طب سنتی ارائه بسته های فرهنگی و. . . از اول اردیبهشت در سطح محلات در حال اجراست.
کریملو ادامه داد: محتوای این برنامه ها بر اساس کرامت زن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تاکید بر اهمیت نقش همسری و مادری در نظر گرفته شده و با توجه به شخصیت پر برکت حضرت فاطمه (س) گرامیداشت روز میلاد این بانوی بزرگوار در واقع تلاش در جهت افزایش آگاهی های جامعه نیست به نقش های چند گانه موثر و پویای زنان در خانواده و جامعه در راستای تکریم مقام زن و مادر است./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.