برگزاری پنجمین دوره عالی مدیریت کسب و کار DBA

۲۱خردادماه،

پنجمین دوره عالی مدیریت کسب و کار (DBA) با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی و توسط مدرسه عالی ماهان با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزارمی شود.

به گزارش  گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مدرسه عالی کسب و کارماهان، هادی سیاری از کارآفرینان برتر ایران و صاحب سبک در حوزه مدیریت راهبردی دربارهٔ جزئیات برگزاری این دوره آموزشی گفت: ،چشم انداز برگزاری دوره های آموزشیDBA ماهان، پرورش مدیران کارآمد درحوزه کسب و کارکه این امر با رویکرد ارتقا دانش و مهارت های مدیریتی به سبک کاملا کاربردی اجرایی خواهد شد.

براساس این گزارش گروه های هدف پنجمین دوره dbaماهان  متشکل ازمدیران عالی و ارشد باتجربه سازمان های خصوصی و دولتی می باشند که ضمن دارا بودن سابقه تحصیلی MBA و یا آشنایی با علوم مدیریتی مصاحبه ورودی را با موفقیت گذارانده اند. 

همچنین دانش آموختگان در پایان این دوره گواهینامه معتبر از دانشگاه جامع علمی کاربردی با تائیدیه وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری دریافت خواهندکرد.

گفتنی است ریاست گروه DBA ماهان به عهده  علی اکبر فرهنگی چهره ماندگار ارتباطات ایران است و اعضای شورای سیاستگذاری این  دوره پرفسور ناصر میرسپاسی- پدر علم مدیریت منابع انسانی ایران- – پرفسور محمود ساعتچی،پدر علم روانشناسی بهره وری راهبردی در جهان و همچنین عبدالحمید ابراهیمی پدر علم بازاریابی ایران است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی می توانند به وب پایگاه اینترنتی رسمی موسسه به آدرس www.MahanBS.com مراجعه کنند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.