برگزاری چهارمین دوره انتخابات شهردار مدرسه

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

چهاردهمین دوره انتخاب شهردار مدرسه ۸ آبان ماه در ۸ واحد آموزشی شرق تهران برگزار می گردد.

شادالوئی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این انتخابات میان دانش آموزان ۱۰ مدرسه راهنمایی منطقه ۸ شهر تهران صورت می پذیرد.
وی افزود:‌ طرح شهردار مدرسه با هدف بالا بردن آگاهی دانش آموزان در زمینه مسائل آموزشی، ترافیک، حمل و نقل ،‌ زیست محیطی، امور اجتماعی و فرهنگی، ورزشی، تقویت مسئولیت پذیری و روحیه مشارکت جویی دانش آموزان در مدیریت شهری، شناخت iبهتر شهر و شیوه های اداره آن iبه منظور ایجاد ارتباط عاطفی و مسئولانه نسبت iبه محیط زندگی اجرا می گردد.
وی گفت:‌ اداره آموزش های شهروندی منطقه ۸ با همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه از جمله برگزار نمایندگان این برنامه می باشند.
 وی با اشاره iبه وقت مقرر نامزدان عضویت در این طرح گفت:‌ ازاوایل مهر ماه جلسات هماهنگی انتخابات شهردار مدرسه با مدیران مدرسه سطح منطقه برگزار و پوسترهای تبلیغی در مدارس توزیع و دستور العمل ها، تعرفه ها و برگه های رای iبه واحدهای آموزشی ارسال شد و دانش آموزان علاقمند نامزد شدند.
شادالوئی تصریح نمود: شهردار مدرسه با رای اکثریت دانش آموزان انتخاب و هیئت معاون در زمینه های ذکر شده با وی همکاری خواهند نمود.
وی در پایان خاطر نشان نمود:‌ طرح شهردار مدرسه جزو اولین طرح هایی است که در زمینه مشارکت اجتماعی هر چه بیشتر دانش آموزان برگزار و هدف از این طرح،‌ افزایش حس مشارکت و مسئولیت پذیری و افزایش قدرت تصمیم گیری میان نوجوانان شهر تهران است./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.