برگزاری کارگاه آسمان نمای شب

مدیر فرهنگسرای امید گفت: کارگاه آموزش آسمان نمای شب ویژه فصل تابستان روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در فصل تابستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، عمارتی افزود:  این کارگاه آموزشی ویژه گروه سنی خردسال،  نوجوان و جوان و با هدف بهینه سازی اوقات فراغت آنان در این فرهنگسرا برگزار می شود.

مدیر فرهنگسرای امید اظهار داشت:  در جریان این کارگاه آموزشی شرکت کنندگان با تاریخچه نجوم درایران و جهان،  کیهان شناسی و نجوم رصدی و چگونگی پیدایش ستاره ها آشنا می شوند.
عمارتی تصریح کرد: این کارگاه آموزشی روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۲ تیر ماه برگزار می شود
 علاقمندان به شرکت در این کارگاه آموزشی می توانند به فرهنگسرای امید در میدان امام حسین(ع)  خیابان ۱۷ شهریور خیابان خشکبارجی،  بوستان خیام مراجعه کنند.

* برگزاری محافل انس با قرآن کریم در منطقه ۱۳

 مدیر اداره اجتماعی ناحیه ۳ گفت:  به مناسبت ماه مبارک رمضان، محفل نورانی انس با قرآن با حضور قاریان برجسته در محلات برگزار می شود.
 مهدی فارسیجانی افزود:  با توجه به نزدیک شدن ایام مبارک رمضان و گسترش کیفی و کمی برنامه های قرآنی،  محافل انس با قرآن کریم در مساجد منتخب ناحیه سه برگزار می شود.
 مدیر اداره اجتماعی ناحیه ۳ تصریح کرد: با توجه به نقش برجسته قرآن کریم در زندگی اجتماعی و فردی افراد،  ویژه برنامه های قرآنی در ناحیه ۲ تدارک دیده شده تا شهروندان بیش از پیش از برکات قرآن در زندگی خود بهره ببرند.
 وی ادامه داد:  این برنامه با  مشارکت مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران و دبیر خانه ستاد راهبردی مدیر یت محله در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار می شود
 وی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی سلامت معنوی با محوریت آموزش اخلاق و تربیت اسلامی خبر داد و خاطر نشان کرد:  در این کارگاه آموزشی روانشناس مربوطه مباحثی پیرامون جایگاه اخلاق نیکو در دین اسلام و سفارش به آن از سوی بزرگان دینی مطرح شد.

* برگزاری نخستین کارگاه مداخله طرح سنجش عدالت پایتخت

 معاون فرهنگی اجتماعی منطقه ۱۳ گفت:  به منظور بررسی راهکارهای کاهش ناعدالتی سلامت در شهر تهران کارگاه دو روزه مداخله طرح سنجش عدالت شهر تهران در منطقه ۱۳ با حضور مدیر کل اداره سلامت شهرداری تهران و اعضای هیئت علمی طرح مذکور برگزار شد.
 وی افزود:  کارگاه مداخله طرح سنجش عدالت شهر تهران پیرامون مسائل و معضلات اجتماعی محله صفا در ساختمان شهید برادران اسماعیل پور که با حضور اعضای کارگروه های محلات مناطق شهر تهران برگزار شده بودطی دو روز گذشته به کار خود پایان داد.
 خسروی اظهار داشت:  در این کارگاه دو روزه راهکار هایی در زمینه کاهش نابرابری ها و برخوردار بودن شهروندان محلات به صورت برابر از امکانات شهری ارائه و مولف هایی در اختیار مدیران قرار گرفت تا بواسطه ی آن نسبت به کاهش نابرابری اقدام کنند./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.