برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه اوقات فراغت در قلب پایتخت

اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیر کارگروه اوقات فراغت شهردای منطقه ۶ از ویژه برنامه های اوقات فراغت منطقه در قالب کارگاه های تنسیم و شکوفا خبر داد.

 محسنی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود:  به منظور پر کردن اوقات فراغت و ایجاد روحیه نشاط و پویایی ویژه برنامه های مختلفی در قالب کارگاه های فرهنگی تسنیم و شکوفا در منطقه اجرا خواهد شد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: برگزاری کارگاه های تسنیم به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی، ایرانی، مشاوره مهارت های قبل  و بعد از ازدواج و طرح راهبردی خانواده کار آمد و پایدار اجرا می گردد.
 
وی در  ادامه اظهار داشت: ثبت نام کنندگان از برگزاری دوره های آموزشی با موضوعات مسئولیت پذیری، خودباوری، عزت نفس، هویت و تعلق محله ای استفاده خواهند کرد.
 
 محسنی در ادامه بیان داشت: از دیگر برنامه های این  کارگاه ها می توان به اجرای برنامه های با عناوین آرزویی که محال نیست، دوره های مشاوره آموزشی موفقیت،  تصمیم گیری، مهارت های حل مساله، خلاقیت، تفکر انتقادی و هوش هیجانی، مهارت فعالیت های گروهی و  مشارکت تیمی اشاره کرد. 
 دبیر کارگروه اوقات منطقه با اشاره به برگزاری کلاس  های شکوفا خاطر نشان کرد:  از دیگر برنامه های دستور کار  شهرداری در راستای پرکردن اوقات فراغت و ترویج و اشاعه فرهنگ آموزش شهروندان برگزاری کلاس هایی با عنوان شکوفا است که  ثبت نام  کنندگان  در این برنامه می توانند در دوره های آموزشی  رباتیک، موبایل، وبلاگ نویسی، گرافیک، رسانه دیجیتال و بازی های رایانه ای شرکت کنند./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.