برگزاری کنسرت خیریه به نفع بیماران هموفیلی

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز: کنسرت خیریه گروه یکصد نفره تنبور نوازان مهرآئین و گروه کوبه ای دوار به نفع بیماران هموفیلی برگزار می گردد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی کانون هموفیلی ایران، گروه تنبور نوازان مهرآئین با همکاری گروه کوبه ای دوار کنسرت بزرگی را با هدف حمایت از بیماران هموفیلی در روزهای  پنجشنبه ۳۱ مرداد و جمعه اول شهریور در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می نماید . سرپرستی این کنسرت را استاد مهرداد ملکی بر عهده دارد. ملکی با هدف رشد و تعالی موسیق اصیل ایرانی و کشف استعدادهای جوان در رابطه با تنبور نوازی از اقدام تشکیل کلاسهای آموزشی در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، تبریز، مشهد، شیراز  نموده است.

 نتیجه تلاش های ملکی در تهران منجر به تشکیل گروه مهر آئین با عضویت بیش از ۸۰ تنبور نواز از سنین ۵ الی ۵۵ سال گردیده است. اولین کنسرت گروه که بزرگترین کنسرت تنبور نوازی ایران بوده است در ۲۵ اسفند ماه  در تالار اندیشه حوزه هنری با مشارکت نزدیک به ۱۲۰ هنرمند و دوخواننده برگزار گردید که با استقبال چشمگیر مردم و علاقه مندان به امور هنری مواجه گردید.

در برنامه کنسرت خیریه به نفع بیماران هموفیلی گروه کوبه ای دوار با سرپرستی استاد محسن تقی ن‍‍ژاد از اساتید برجسته دف نوازی اصیل خانقاهی با بیش از ۱۵ کوبه ای نواز تنبور زنان مهرآئین را همراهی خواهند کرد. خوانندگان این کنسرت مهرداد ملکی و شهریار کریمی خواهند بود.

گفتنی است تمامی عواید حاصل از این کنسرت با توجه به نیت خیر خواهانه هنرمندان دو
گروه ذکر شده به امور دارو و درمان بیماران هموفیلی اختصاص خواهد یافت. 
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.iranconcert.com مراجعه و یا با با شماره تلفنهای  ۲۲۷۲۸۰۰۷ – ۶۶۴۱۹۴۱۶ – ۶۶۹۶۴۳۶۵ تماس حاصل نمایند.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.