برگزاری کنگره شهدای تبریز/ تدوین دایره المعارف شهدا

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نوین پیش از ظهر امروز پنج شنبه در بخش دیگری از نشست خود با اصحاب رسانه افزود: آخرین کنگره بزرگداشت شهدای شهرستان تبریز در حدود ۲۱ سال قبل برگزار شده بود که امسال نیز شهرداری در نظر دارد یادواره ۴هزار و ۸۰۰ شهید شهرستان تبریز را برگزار کند.
 
وی افزود: در آئین افتتاح این کنگره احتمالا یکی از سران قوه از سخنرانان اصلی این برنامه خواهد بود و هم چنین فرمانده کل سپاه یا سردار صفوی نیز در این کنگره حضور خواهند داشت.
 
نوین گفت: هم زمان با برگزاری این کنگره نیز تلاش خواهیم کرد که بازدیدی از خانواده های ۴ هزار و ۸۰۰ شهیدی که بنیاد شهید و امور ایثارگران اسامی را به ما داده است داشته باشیم.
 
نوین ابراز داشت: بزرگترین گالری شهدای شهرستان تبریز نیز به صورت نمایشگاه دائمی در مجتمع فرهنگی هنری الغدیر برپا خواد شد که نقش مهمی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: باید جوانان امروزی با فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش آشنا شوند تا بتوانند در پاسخ به درخواست های مبتذل غرب جواب نه بگویند.

وی در پایان سخنان خود ابراز داشت: در شهر تبریز ۳۲۰ شهید بمباران داریم که برنامه  داریم محل بمباران ها و پناهگاه های عمومی را به یادمان شهدا تبدیل کنیم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.