برگزاری ۱۰۰ برنامه در امامزاده حسن(ع)

۰۷م اسفند ،

در طول سال جاری بیش از ۱۰۰ برنامه شاخص فرهنگی در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) شهرستان کرج اجرا می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی سیدی مسئول فرهنگی امامزاده حسن (ع)شهرستان کرج در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برنامه های این امامزاده در طول سال جاری اظهار داشت : راه اندازی اطاق عقد در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) یکی از اقدامات فرهنگی و تشویقی برای جوانان به ازدواج آسان و ساده می باشد .

وی ، علاقمندی و حب و تولی به اهل بیت عصمت و طهارت را از اهداف راه اندازی اطاق عقد در آستان مقدس امامزاده عنوان کرد و گفت :بر این اساس زوج های جوانی که مهریه آنها حداکثر ۱۱۴ سکه بهار آزادی می باشد می توانند با مراجعه به امامزاده طاهر (ع) به صورت رایگان به عقد ازدواج یکدیگر درآیند و به زوج هایی که مهریه آنها ۱۴ سکه باشد از سوی اداره اوقاف و امور خیریه هدیه نفیسی به زوج اهدا می گردد.

این مسئول با اشاره به برنامه های ثابت فرهنگی یادآور شد:سه شنبه هر هفته در امامزاده حسن (ع) دعای توسل با حضور مردم مسلمان این شهرستان برگزار می گردد.

وی ، از برگزاری زیارت عاشورا و دعای کمیل خبر داد و بیان کرد : بر این اساس ۵ شنبه هر هفته در این امامزاده دعای کمیل و زیارت عاشورا به صورت دسته جمعی قرائت می گردد و روزهای جمعه نیز دعای ندبه قرائت و از مردم با صبحانه پذیرایی می گردد.

سیدی از احداث دارالشفاء امامزاده حسن (ع) خبر داد و تصریح کرد: این دارالشفاء با کمک خیرین و نذورات مردم و کمک اداره اوقاف برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان و تبدیل بقاء متبرکه به قطب فرهنگی ساخته می گردد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.