برگزاری ۲۵۰ برنامه انتخاباتی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی

۱۹خردادماه،

مدیر کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تاکنون ۲۵۰ برنامه انتخاباتی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده است، گفت: بعضی با سیاه نمایی در فضای دانشگاه درصدد کسب رای می باشند.

به گزارش حوزه دانشگاهممتازنیوز، مجتبی اکبری مدیر کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی  در جمع از اعضای تشکل‌های دانشجویی کشور گفت: بعضی با سیاه نمایی در فضای دانشگاه درصدد کسب رای می باشند.

مجتبی اکبری گفت تا کنون ۲۵۰ برنامه در سطح دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته که این خود نشان می‌دهد برخلاف سیاه نمایی بعضی فضای باز و پرنشاط در دانشگاه حاکم است.

اکبری افزود همچنانکه بارها اعلام کرده‌ایم ما از همه کاندیداهای محترم  به منظور حضور در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه دیدگاه‌ها و برنامه‌هایشان استقبال می‌کنیم و در طول ماه‌های اخیر نیز دانشگاه آزاد اسلامی برنامه‌های متعددی با حضور کاندیداهای محترم و یا نمایندگانشان داشته است.

وی با بیان اهمیت فعالیت تشکل‌های دانشجویی اظهار داشت: نقشه راه ما در فعالیت‌های تشکل‌ها منویات مقام معظمی است، همچنانکه رهبر فرزانه انقلاب بارها به فعالیت‌های آزادانه  تشکل‌های دانشجویی تاکید داشته‌اند ما نیز این را وظیفه خود دانستیم که بسترهای لازم را جهت اینگونه فعالیت‌ها محیا کنیم.

اکبری خاطرنشان کرد: هیئت‌های نظارت در طول چند ماه اخیر به منظور تسریع در صدور مجوز های لازم جهت برگزاری برنامه‌ها  حداکثر همکاری را با تشکل‌ها داشته‌اند و تاکنون هیچ گزارشی، مبنی بر عدم همکاری هیئت‌های نظارت با درخواست  برگزاری برنامه‌‌های انتخاباتی داده نشده است.

وی تاکید کرد: سیاست دانشگاه آزاد اسلامی تشویق بر حضور حداکثری مردم شریف ایران در انتخابات ۲۴ خرداد است و ما از هر برنامه‌ای که سبب افزایش شور و نشاط  انتخاباتی در فضای دانشگاه شود استقبال خواهیم کرد، هر چند در مقابل رفتارهای خلاف قانون خواهیم ایستاد و اجازه نخواهیم داد بعضی فضای مقدس دانشگاه را محل تاخت و تاز جریان‌های سیاسی کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.