برگزیدگان جشنواره لس آنجلس معرفی شدند

۰۱ تیرماه ۱۳،

به گزارش سینما پرس، مراسم اختتامیه نوزدهمین دوره جشنواره فیلم لس آنجلس در حالی برگزار شد که فیلم سینمایی «مادر، دوستت دارم» (Mother, I Love You) به کارگردانی یانیس نورد توانست جایزه بهترین فیلم داستانی این جشنواره آمریکایی را به خود اختصاص دهد.

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، جایزه بهترین مستند نوزدهمین دوره جشنواره فیلم لس آنجلس نیز به «رمز سیاه» (Code Black) ساخته رایان مک‌گری اهدا شد.

جیتانجالی تاپا نیز برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «آی دی» (I.D.) جایزه بهترین بازیگر بخش فیلم‌های داستانی نوزدهمین دوره جشنواره فیلم لس آنجلس را به خانه برد و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران این جشنواره آمریکایی نیز به فیلم سینمایی «مدت کوتاه دوازده» (Short Term 12) به کارگردانی دستین دنیل کرتون اهدا شد.

«شورشی آمریکایی؛ تکامل گریس کلی باگز» (American Revolutionary: The Evolution of Grace Lee Boggs) نیز جایزه بهترین مستند از نگاه تماشاگران این دوره از جشنواره فیلم لس آنجلس را از آن خود کرد و جایزه بهترین فیلم بین‌المللی از نگاه تماشاگران این جشنواره آمریکایی نیز به فیلم سینمای «وایدا» (Wadjda) به کارگردانی حیفا المنصور اهدا شد.

«واکر» (Walker) به کارگردانی تسویی مینگ لیانگ نیز جایزه بهترین فیلم کوتاه را دریافت کرد و جایزه بهترین مستند کوتاه نوزدهمین دوره جشنواره فیلم لوس آنجلس نیز به «سنگ» (Stone) ساخته کوین جروم اورسون اهدا شد.

نوزدهمین دوره جشنواره فیلم لس آنجلس در تاریخ ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) بهار سال جاری با نمایش فیلم سینمایی «خیلی هیجان‌زده هستم» (I’m So Excited) به کارگردانی پدرو آلمودوار آغاز شده بود.

پدرو آلمودوار که پیش از این در سال ۲۰۰۳ میلادی برای فیلم سینمایی «با او حرف بزن» (Talk to Her) موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه شده است، علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه «خیلی هیجان‌زه هستم» را نیز نوشته است.

آنتونیو باندراس، پنه‌لوپه کروز و خاویر کامارا از جمله بازیگران برجسته «خیلی هیجان‌زده‌ هستم» می باشند و این فیلم سینمایی داستان خلبان، مهمانداران و مسافران یک هواپیما را به تصویر می‌کشند که در موقع سقوط تصمیم می‌گیرند برای فراموشی این اضطراب و دلهره به سمت مکزیکو سیتی پرواز کنند تا با بزرگترین خطر روبرو شوند. خطری که در وجود همه ما وجود دارد.

انتهای پیام/م/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.