برگی‌زر: خبرها تغییر کادر فنی ابومسلم شیطنت و شایعه است/ استقلال از تیم ملی هم بهتر است

۲۶م دیماه ،

Amir Kholoosi-4-67.jpg

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان گفت: برای حضور در جمع مدعیان صعود باید نفت مسجد سلیمان را شکست دهیم.

هادی برگی‌زر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، افزود: نفت مسجد سلیمان یکی از مدعیان صعود به لیگ‌برتر است اما اگر بخواهیم همچنان بالانشین جدول بوده و برای حضور در لیگ‌برتر شانس داشته باشیم، محکوم به پیروزی در این دیدار خانگی هستیم.

وی تاکید کرد: تمام توان خود را خواهیم گذاشت تا پیروزی در این دیدار سخت میسر شود ضمن اینکه شرایط تمرین تیم با توجه به قطع بارندگی‌ها بسیار مناسب است و امید به پیروزی داریم.

وی با بیان اینکه بازی‌های ابومسلم همچنان در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد برگزار خواهد شد، ادامه داد: برای انتقال بازی‌ها به ورزشگاه تختی باید با فدراسیون رایزنی کنیم اما خودم ترجیح می‌دهم بر روی چمن طبیعی بازی کنیم و به همین سبب نظر من ادامه میزبانی‌ها در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) است.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان تصریح کرد: به هیچ عنوان فوتبال بر روی چمن مصنوعی را نمی‌پسندم و حتی دیدارهایی را که بر روی چمن مصنوعی برگزار می‌شود، از طریق تلویزیون نگاه نمی‌کنم.

برگی‎زر خبرها مربوط به تغییر کادر فنی تیم فوتبال ابومسلم خراسان را شیطنت و شایعه خواند و گفت: نمی‌دانم چرا بعضی اشخاص به دنبال این گونه فضاسازی‌ها می باشند اما آقایان بدانند اینگونه خبرها روی من تاثیر نمی‌گذارد و با توجه به حمایت قاطع باشگاه، مطمئنا روی بازیکنان هم تاثیر نخواهد گذاشت.

وی تاکید کرد: ابومسلم نتایج بدی نگرفته که بعضی این قدر فضاسازی می‌کنند. ما در جام حذفی به بهترین تیم ایران که حتی از تیم ملی نیز شرایط بهتری دارد، باخته‌ایم و در لیگ دسته اول هم از سه بازی ۶ امتیاز کسب کرده‌ایم و این در حالی است که قبل از حضور من، ابومسلم از ۱۳ بازی ۱۵ امتیاز گرفته بود.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان ادامه داد: سال‌های قبل ابومسلم در مرحله اول جام حذفی از گردونه رقابت‌ها حذف می‌شد اما امسال دو تیم لیگ‌برتری را حذف کردیم و احساس می‌کنم عملکرد خوبی داشتیم و خوشبختانه ابومسلم مدیران آگاهی دارد و آن‌ها نیز از این شرایط جوسازی ناراحت می باشند.

دیدار تیم‌های فوتبال ابومسلم خراسان و نفت مسجد سلیمان ساعت ۱۴ روز چهارشنبه در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.