بریتنی خواننده معروف از قیومت پدرش آزاد شد

بریتنی اسپیرز پس از ۱۳ سال از قیمومت پدرش آزاد شد.

بریتنی خواننده معروف از قیومت پدرش آزاد شد

به گزارش ممتاز نیوز، یک دادگاه در لس‌آنجلس با صدور حکمی به قیمومت ۱۳ ساله پدر بریتنی اسپیرز بر زندگی شخصی این خواننده مشهور موسیقی پاپ پایان داد.

بریتنی اسپیرز که در پایان دهه ۱۹۹۰ و سال‌های نخستین قرن ۲۱ با آلبوم «وای… باز هم دسته گل به آب دادم» به یکی از ایکون‌های موسیقی پاپ جهان تبدیل شد، از سال ۲۰۰۸ و در پی بروز اختلالات رفتاری و روانی، با دستور دادگاه تحت قیمومت پدرش قرار گرفت.

وکیل این خواننده پاپ پس از صدور حکم دادگاه اعلام کرد از این پس زندگی شخصی و مالی بریتنی اسپیرز در اختیار خود او خواهد بود.

بریتنی اسپیرز که با ویدیو کنفرانس در دادگاه شرکت کرده بود با ابراز خوشحالی وصف‌ناشدنی گفت: «بقیه روز را گریه خواهم کرد. بهترین روز زندگی من است.» این ستاره ۳۹ ساله موسیقی پاپ، در زمان تقدیم دادخواست لغو قیمومت پدری، این شرایط را ناعادلانه خوانده و گفته بود: «با وجود آنکه می‌خواهد دوباره بچه‌دار شود، این اجازه را به او نمی‌دهند.» به‌علاوه خانم اسپیرز ادعا کرده بود دارویی‌هایی که به او خورانده می‌شود، وی را «گیج و منگ» می‌کند.

هواداران پرشمار خانم اسپیرز روز جمعه در زمان برگزاری جلسه استماع حکم دادگاه در بیرون ساختمان دادگستری لس‌آنجلس تجمع کرده بودند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.