بزرگان عرصه دوبلاژ در “گفتار مستند چهار”

۲۷م اسفند ،

“غلامعلی افشاریه” گفت: “گفتار مستند چهار” ویژه برنامه نوروز ۹۲ در ۱۴ قسمت به تهیه کنندگی “حمیدی‌مقدم” روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

“غلامعلی افشاریه” مدیر دوبلاژ پیشکسوت سیما در خصوص ویژه برنامه نوروزی “گفتار مستند چهار” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: با آغاز ایام نوروز، هر روز یک فیلم سینمایی از شبکه چهار سیما روی آنتن رفته که قبل از آن بزرگان عرصه دوبلاژ شناسنامه کاری آن اثر را مورد بررسی و نقد قرار میدهند.

وی اظهار داشت: تشریح فیلم های سینمایی توسط صدای بزرگانی چون “ناصر ممدوح”، “پرویز بهرام”، “مریم نشیبا” و “هومن باقری” به سمع و نظر مخاطبان می رسد.

“افشاریه” با اشاره به حضور “هومن باقری” در جمع پیشکسوتان عرصه دوبلاژ در گفتار قبل از پخش هر فیلم سینمایی آنونس و کار عوامل پشت صحنه توسط پیشکسوتان دوبله خوانده می گردد که من به سبب تنوع و و برخورداری از صدای خوب، “هومن باقری” را که خود مدیر دوبلاژ آثار مستند است، در این تیم قرار دادم.

“افشاریه” در خصوص اجرای آنونس “گفتار مستند چهار”‌ اظهار داشت: ۲۰ سال پیش این برنامه را برای اولین بار با حضور “رفعت هاشم‌پور” اجرا کردیم که خاطره‌اش برای همیشه در ذهن ها باقی ماند.

وی که خود سرپرست تیم “گفتار مستند چهار” را برعهده داشته، گفت: هر ۱۴ فیلم در ایام نوروز ۹۲، توسط یک نفر از دوبلورهای سیما، دوبله شده که بعد از خواندن متنها و آنونس توسط تیم دوبلاژ، آن اثر به نمایش در می‌آید.

گفتنی است؛ “گفتار مستند چهار” با آنونسی حدود ۴۰ دقیقه در ایام نوروز ۹۲ در ۱۴ قسمت با اجرا و تهیه‌کنندگی “حمیدی مقدم” روی آنتن شبکه چهار سیما می رود./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.