بزرگان مجلس اصلی‌ترین محور برای حل اختلاف اصولگرایان هستند

سید مهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به تشکیل فراکسیون تازه تاسیس رهروان ولایت تکلیف فراکسیون اصولگرایان در مجلس نهم چه می شود؟ گفت: امیدواریم که فراکسیون واحدی برای اصولگرایان تشکیل شود تا بتوانند با یک هم افزایی و انسجام فعالیت خوبی را در مجلس داشته باشند.

وی همچنین در باره حل اختلاف و شکاف بوجود آمده در میان گروه های اصولگرا و پیش نهاد غلامرضا مصباحی مقدم عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت و نماینده تهران در خصوص پیش قدم شدن بزرگان مجلس از هرطیف برای رفع این شکاف اظهار داشت: پیش نهاد ایشان برای دخالت بزرگان در حل این اختلاف بسیار خوب است و امیدوارم همین طور شود.

هاشمی همچنین با بیان اینکه نقش چهره های شاخص اصولگرا در این موضوع تاثیرگذارخواهد بود، گفت: بزرگان مجلس اصلی ترین محوردر موضوع حل اختلاف در میان اصولگرایان هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه از بین بردن شکاف میان اصولگرایان که متاسفانه از قبل از انتخابات شروع شد نیازمند یک همکاری و همفکری از سوی افراد شاخص مجلس است، گفت: آقایان لاریجانی، باهنر و چهره هایی مانند حداد عادل و توکلی به همراه اعضایی از جبهه پایداری باید با هم جلسه مشترک بگذارند تا این شکاف التیام یابد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.