بزرگترین کد کیوی آر+عکس

کتاب رکوردهای جهانی گینس جدیدترین ورودی خود را یک ماز مزرعه ذرت هفت هکتاری در کانادا معرفی کرده که بزرگترین کد کیو آر(QR) کاربردی جهان است.

 

 RSS

 

 

 

 مزرعه خانواده کرای در آلبرتا تصمیم گرفتند که کشاورزی را با فناوری برای یک طراحی عظیم ترکیب کنند که برای بازدیدکنندگان از ارتفاع بالا قابل مشاهده است.

 

این کد مسافتی در حدود ۲۹ هزار متر مربع را در بر می‌گیرد و اگر آن را با تلفن هوشمند مورد اسکن قرار دهید، کاربران را به وب‌سایت صاحبان این مزرعه خواهد فرستاد.

 

برای اثبات کاربردی بودن این کد واکنش سریع،‌این خانواده از یک بالگرد استفاده کرده و تلفن همراه خود را از پنجره آن بیرون گرفته و از طراحی اسکن تهیه کردند.

 

این تجربه هوایی به عنوان شاهدی بر کارکردی بودن این کد توسط دوربین ویدیویی ثبت شد. آنها همچنین از انبوهی از تصاویر و شواهد برای گینس استفاده کردند.

 

طراحی ماز مزرعه ذرت در مزرعه آلبرتا یک سنت است که در سیزدهمین سال خود قرار دارد. طرحهای قبلی این مزرعه شامل ستارگان موسیقی، ورزشکاران بوده‌اند.

 

کدهای کیو آر نسخه اصلاح شده بارکد هستند که به آسانی اسکن شده و قادر به ذخیره مقادیر زیادی از اطلاعات هستند.

 

این کدها را اغلب می‌توان در آگهی‌های بازرگانی مشاهده کرد که کاربران را به جست‌وجوی اطلاعات بیشتر در مورد محصول شرکت تشویق می‌کند.

منبع:ایسنا

عکس

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.