بزرگترین اشتباهم پیوستن به پرسپولیس بود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: «قطعا اگر در این تیم می ماندم و به پرسپولیس نمی رفتم، بسیار پیشرفت می کردم.»

عادل کلاه کج

 

عادل کلاه کج یکی از چهره های شاخص تیمش در دیدار با سپاهان است، بازیکنی که تیم زرد پوش اصفهان را در نیم فصل دوم لیگ دوازدهم و برای رسیدن به شرایطی بهتر ترک کرد و پرسپولیسی شد. تصمیمی که او حالا با صراحت آنرا یک تصمیم اشتباه عنوان می کند. مصاحبه این بازیکن را در زیر می خوانید:

* بدون شک در بازی با سپاهان دنبال انتقام گرفتن از سپاهانی ها و کرانچار خواهی بود. اینطور نیست؟

– از هر کسی هم که بخواهم انتقام بگیرم از سپاهان و کرانچار دنبال انتقام گرفتن نخواهم بود.

* مثل اینکه روزهای بدت در سپاهان و در فصل قبل را فراموش کردی؟!

– در سپاهان روزهای بدی نداشتم و اتفاقا روزهای خوبی را هم سپری کردم. اگر رفتم نه به خاطر رهایی از یک شرایط بد بود، بلکه به خاطر یکسری مسایل شخصی بود که باید در تهران بازی می کردم. مشکلی هم با کرانچار نداشتم که حالا بخواهم از او انتقام بگیرم. بر خلاف بسیار ها که پس از جدایی از سپاهان از شرایط بد خودشان در این تیم و برخوردهای مدیران آن صحبت می کنند، باید بگویم که روزهای بسیار خوبی در این تیم داشتم.

* اما در آن برهه عنوان کردی که به خاطر عدم اعتقاد کرانچار به بازی ات، تصمیم به جدایی گرفته ای؟

– اصلا اینطور نیست و من هیچ وقت نگفتم که کرانچار به من اعتقاد ندارد. اتفاقا رابطه خوبی هم با هم داشتیم. باید بگویم که اگر تا قبل از اینکه شاگرد او شوم تا ۳۲ سالگی فوتبال بازی می کردم، حالا با تمریناتی که او به من داد می توانم تا ۴۰ سالگی بازی کنم! خودم را مدیون این مربی می دانم. قطعا اگر در این تیم می ماندم و به پرسپولیس نمی رفتم، بسیار پیشرفت می کردم.

* می خواهی بگویی که بایت جدایی از این تیم پشیمان هستی؟

– باید اعتراف کنم که با جدایی از سپاهان مرتکب اشتباه بزرگی شدم. نباید از این تیم جدا می شدم و به پرسپولیس می پیوستم. کرانچار می توانست مرا به روزهای خوبم بازگرداند و آن طور یک نیم فصل را از دست نمی دادم.

* بازی را چطور می بینی؟

– ما برای بهبود شرایط مان در جدول و سپاهانی ها هم برای نزدیک شدن به صدر چشم به سه امتیاز این بازی دوخته ایم. هیچ یک از دو تیم نمی خواهند که پیروزی در این دیدار را از دست بدهند اما در این میان شانس پیروزی تیمم را بیشتر می دانم چرا که بازی در اهواز برگزار می گردد. همانطور که استقلال در اهواز کم آورد، سپاهان هم کم خواهد آورد و ما پیروزی میدان خواهیم شد.

 

بانک ورزش

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.