بزرگترین دیوانه دنیای دیجیتال که از او به نام خالق یاد میشود + عکس

برای کسانی که استیو جابز را نمی شناسند:

استیو جابز

او موسس شرکت اپل و از معدود کسانی بود که تکنولوژی جهان امروز ما، مدیون نوآوری های نبوغ آمیز اوست. در سن ۲۵ سالگی بیش از ۲۵۰ میلون دلار در حساب بانکی خود پول داشت در حالی که دو سال قبل از آن، حتی به سختی پول خرید یک جفت کفش نو را داشت. بیل گیتس، ویندوز را از روی کاربر گرافیکی اپل سرقت کرد و در زمان غیبت استیو جابز در اپل، به یکی از ثروتمندترین مردان جهان در مایکروسافت تبدیل شد. کامپیوترهای خانگی و خلق لپ تاپ به شکل امروزی، ۲۰ سال قبل از ظهورشان، مدیون نگرش عمیق و جهان شمول استیو جابز بودند. آیپد، آیپاد و آیمک، اولین خلق در نوع خودشان بودند و سایر کمپانی ها، دنباله روی آن. او اصل را در سادگی، زیبایی، کارایی عالی و سبکی محصولاتی می دانست که برای رساندن به کمال آنها تلاش می کرد. در دنیای دیجیتال، از استیو جابز به عنوان Creator یاد می شود.

دیالوگ آغازین از زبان هنر پیشه نقش استیو جابز در فیلم دزدان دره سیلیکن، دیالوگی تکان دهنده است برای تمام دیوانه های مخترعی که می خواهند جهان را تغییر بدهند. این دیالوگ از زبان استیو جابز در سن حدود ۲۵ سالگی قبل از تولید اکثریت محصولات انقلابیش اقتباس شده است و این جمله ها را هم به بیننده فیلم و هم به کارگردانی که می خواهد یک کلیپ تبلیغاتی برای اپل بسازد می گوید:

لازم نیست فکر کنی که این فقط یک فیلمه…  با پروسه هایی از تبدیل پالس های الکتریکی و مغناطیسی به   شکل    و    نمودار    و    صدا…

نه، به من گوش کن.

ما اینجائیم تا باعث پیشرفت کائنات بشیم. در غیر اینصورت، اصلا چرا باید وجود داشته باشیم.

ما در حال خلق یک هشیاری جدید هستیم… نظیر کاری که یک هنرمند یا شاعر انجام می ده.

اینه اونطوری که باید درباره این فیلم فکر کنی.

ما در حال نوشتن تاریخ بشر هستیم.

حالا فکر کن به آنچه که، ما داریم انجام می دیم.

اختصاصی ممتاز نیوز

طبقه بندی: اخبار آی تی, اخبار آی تی   |   تعداد بازدید: ۴۴۳ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۷ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , jazab, استیو جابز, ای تی, بیوگرافی استیو جابز, دنیای دیجیتال, معرفی استیو جابز

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.