بزرگترین سرمایه‌گذاری صنعت کشور در فولاد خوزستان در حال انجام است

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: با اجرای ۲۰۷ طرح به ارزش ۴۰ هزار میلیارد تومان بزرگترین سرمایه‌گذاری صنعت کشور در فولاد خوزستان در حال انجام است.

بزرگترین سرمایه‌گذاری صنعت کشور در فولاد خوزستان در حال انجام است

به گزارش ممتاز نیوز، امین ابراهیمی اظهار کرد: راهبرد اصلی فولاد خوزستان توسعه زیرساخت‌ها با رویکرد ارزش‌آفرینی، اشتغال‌زایی، ارزآوری و تحول در منطقه است و در تلاش هستیم این مهم را در استان خوزستان محقق کنیم.

وی افزود: در حال حاضر ۲۰۷ طرح به ارزش ۴۰ هزار میلیارد تومان در زمینه‌های مختلف تولیدی و زیست‌محیطی در شرکت فولاد خوزستان در حال اجرا هستند که این حجم از سرمایه‌گذاری در صنایع کشور بی‌نظیر است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه‌گذاری صنعت کشور در فولاد خوزستان در حال انجام است، عنوان کرد: افتتاح طرح زمزم سه، بزرگترین مگامدول آهن اسفنجی کشور با ظرفیت سالیانه دو میلیون و ۲۰۰ هزار تُن در نیمه نخست امسال، فولاد خوزستان را به اصلی‌ترین تولیدکننده‌ آهن اسفنجی کشور تبدیل می‌کند.

وی با اشاره به سایر طرح‌های در حال اجرا در شرکت فولاد خوزستان تصریح کرد: احداث ماشین ریخته‌گری اسلب عریض، نیروگاه ۵۲۰ مگاواتی و کارخانه اکسیژن ۴، طرح‌هایی بزرگ دیگری هستند که با سرعت در حال اجرا هستند.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت بهره‌برداری از این طرح‌ها، علاوه بر پایداری و تولید محصولات با ارزش افزوده، شاهد اشتغالزایی بسیار خوبی در صنعت فولاد خوزستان خواهیم بود.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.