بزرگداشت دهه کرامت نشانگر پایبندی مردم به ولایت است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈعلی اکبر محمدیˈ روز شنبه در مراسم جشن گرامیداشت دهه کرامت در موسسه مالی و اعتباری مهر استان مرکزی در اراک افزود: ولایت در دین مبین اسلام از جایگاه بالا و والایی برخوردار بوده و کانون وحدت امت اسلامی است.

وی بیان کرد: شناخت جایگاه و اهمیت اصل مترقی ولایت فقیه وظیفه همگانی است و دستگاه های فرهنگی، رسانه ای، تبلیغی، دینی و علمی باید در تبیین این موضوع در جامعه بیشتر تلاش کنند.

مسوول امور روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: برنامه های دهه کرامت امسال با رویکرد تبیین ولایت انجام شد که بسیار اثرگذار است.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: خانواده ها باید فرزندان را از دوران کودکی با موضوع امامت و ولایت آشنا کرده و در این زمینه از ادبیات روز استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: دهه کرامت به دنیا ثابت کرد پیوند ملت با ولایت ریشه در عمق تاریخ داشته و ناگسستنی است و ولایت فقیه زنجیره آن محسوب می شود.

مسوول امور روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: حمایت و تبعیت پذیری از ولی فقیه کشور را در مقابل تهدیدها و فشارهای دشمنان بیمه کرده که این موضوع در دوران دفاع مقدس ثابت شد.ک/۲

۵۱۷/۵۵۹

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.