بزرگداشت میلاد بانوی بزرگ اسلام در شبکه سحر

به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت اسوه زنان جهان سیمای آذری شبکه سحر دست به تولید ویژه برنامه‌ای با همین موضوع زده است.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران، «خاندان وحی» ویژه برنامه سیمای آذری به مناسبت سالروز ولادت سرور زنان بهشت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها است که حسن سیف الهی آن را برای این روز تهیه کرده و از آنتن این شبکه پخش می‌شود.

 سیف الهی در این باره گفت: برنامه «خاندان وحی» که به صورت گفت‌و‌گو محور و با حضور مجری کار‌شناس به همراه کار‌شناس مدعو اجرا می‌شود با هدف تکریم مقام زن و بررسی ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگ اسلام تولید می‌شود.

حضرت حجت الاسلام محمد علی محبی نیا امام جمعه شهرستان صباشهر به عنوان کار‌شناس در این برنامه حاضر می‌شوند و جناب حجت الاسلام اصغر جدایی نیز مجری کار‌شناس برنامه می باشند.

وی اضافه کرد: از دیگر بخش‌های برنامه که برای مخاطبان تدارک دیده شده است حضور محمد نورانی مداح آذری زبان در برنامه است که اقدام به مولودی خوانی می‌نماید.

سیف الهی گفت: با توجه به اهمیت نقش زنان در جامعه اسلامی و توجه بسیار بسیار دین مبین اسلام به زنان در جامعه و از آنجا که روز ولادت پر برکت حضرت فاطمه سلام الله علی‌ها به روز زن نامگذاری شده است با عنایت به شخصیت نورانی ایشان و الگو قرار دادن سیره این بانوی بزرگ، در برنامه در نظر داریم تا با نگاهی به سیره و رفتار ایشان در موضوعات گوناگون تلاش نماییم تا این اسوه زنان عالم را هر چه بهتر به مخاطبان غیر ایرانی خودمان که در جمهوری آذربایجان عطش و علاقه بسیاری برای آشنایی بیشتر با معارف اسلامی و شیوه زندگی معصومین (ع) دارند، معرفی نماییم.

در تهیه این برنامه معصومه ظهیر به عنوان دستیار تهیه کننده و محمدرضا شهبازیان نیز به عنوان گرافیست همکاری می‌نمایند.
«خاندان وحی» ویژه برنامه‌ای است که سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۹: ۳۰ به وقت تهران به مدت ۴۵ دقیقه از سیمای آذری زبان شبکه سحر برای علاقمندان به خاندان نبوت و رسالت به روی آنتن خواهد رفت. 

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.